• Event Time 16:30-19:00
  • Event Start Date 13.12.2019

Смачний та розумний формат обміну досвідом! Цього разу запрошуємо вас до нас у гості в п’ятницю, 13 грудня. Ми не випадково вибрали для вас цей день, оскільки збираємось поговорити про корисний досвід помилок в роботі з персоналом, який є у АБСОЛЮТНО кожного керівника контактного центру:

  • шукали одних, а знайшли інших (принципи формування профілю оператора),
  • вони забагато хочуть (помилки систем мотивації),
  • єдність та боротьба поколінь (вирішення труднощів взаємовідносин поколінь X, Y, Z),
  • чому вони йдуть, не прощаючись? (проріхи системи адаптації персоналу),

та інші питання.

Щоб відновити енергію після робочого дня, цього разу будемо частувати вас… баношем 🙂

Зустрічаємо: м.Київ, вул.Назарівська 7-Б
Розпочинаємо: 16:30-19:00 (як сонце зайде)
Навчаємо та пригощаємо: 400 грн.

Зголодніли і мозком, і шлунком? Реєструйтесь та мерщій до нас!