20 серпня незалежний консультант Ірина Величко проведе дводенний тренінг на тему «Основи управління контактним центром. Вхідна лінія». Курс націлений на формування єдиного уявлення про роботу контактного центру, як з технічного, так і з управлінського боку.
Якщо ви не впевнені, що в контакт-центр вашої компанії легко додзвонитися, прагнете професійно застосовувати показники операційної ефективності, усвідомлюєте важливість планування роботи персоналу для досягнення бізнес-цілей – тренінг дозволить опанувати цими знаннями.
Учасники тренінгу будуть працювати над такими аспектами управління контактним центром:
- Загальне розуміння роботи контактного центру
- Базові принципи операційного управління
- Система контролю показників в контакт-центрі
- Принципи формування робочих змін
- Принципи роботи відділу контролю якості
По закінченню курсу учасники зможуть самостійно планувати і відслідковувати необхідні для роботи показники відповідно до завдань компанії, оцінювати якість роботи операторів і вносити пропозиції щодо оптимізації роботи з аутсорсерами.
На тренінг запрошуються керівники контакт-центрів, супервізори і тімліди з обслуговування клієнтів, які прагнуть розвиватися і підніматися кар’єрними сходами. Детальніше про курс та реєстрація на захід доступні за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUm_RRfWzPH56IjbdcMEL_JDXHJr8ud4JfS-PLzfAEQBvYuQ/viewform?vc=0&c=0&w=1