Після карантину світ змінився. Зміни вплинули на взаємини компаній з клієнтами і на клієнтський досвід. Партнер і член ВАКЦ 4Service Group проведе комплексне B2B і В2С дослідження, щоб подивитися, що думає споживач, і як змінилася поведінка споживачів після карантину.

Дослідження націлене на вивчення зрізу поведінкових змін очима бізнесу і очима клієнтів. 4Service Group буде порівнювати зміни в цих фокус-групах та аналізувати різницю сприйняття. Результатами дослідження автори поділяться 5 серпня 2020 на форумі Customer Experience HUB V: «Підкорюючи серця клієнтів».

Учасники форуму зможуть використовувати отримані результати для побудови шляху до серця свого клієнта. Ключовий спікер форуму Вікторія Скорбота, директор з розвитку 4Service Ukraine, бізнес-партнер DesignThinkers Academy підніме складні питання. “Світ змінився, але це не точно. Погляд бізнесу та клієнтів на ситуацію з обслуговуванням і не тільки ми розкрили в результатах дослідження у період послаблення карантину, “- ділиться Вікторія.

Ключові питання дослідження:

  • Чи стали роздрібні мережі цінувати БІЛЬШЕ і обслуговувати КРАЩЕ своїх клієнтів?
  • Чи стали клієнти іншими після карантину?
  • Чи залишилися клієнти в онлайні і що на це вплинуло?
  • Зростає або падає лояльність клієнтів?
  • Що потрібніше клієнтам: стандарти гігієни або сервіс?

Баченням змін клієнтської поведінки також ділитимуться:

  • Вікторія Флінта, Retail Customer Experience Manager, Winner Automotive з Кейсом: Digital and Self-Service – нові тренди в роботі з клієнтами. Як Digital технології покращують клієнтський сервіс.
  • Анастасія Яковлєва, Керівник інтернет-магазину, Fishki.ua з Кейсом: Шляхи оптимізації витрат компанії за допомогою СЕМ і створення додаткової цінності для клієнтів.
  • Микола Уманець, Керівник департаменту обслуговування абонентів, ВОЛЯ з Кейсом: Клієнтоорієнтований сервіс або як зробити так, щоб клієнти не йшли.
  • Олена Обухівская, Директор з комунікацій, Arricano з Кейсом: Точки контакту з відвідувачами ТРЦ в посткарантинних реаліях.

Форум буде корисний директорам компаній, директорам з маркетингу та продажу, керівникам відділу якості та програм лояльності, фахівцям з клієнтського досвіду, фахівці управління базами клієнтських даних і CRM, фахівці з обслуговування клієнтів. Формат (online і offline): HD-Live, запис в професійному студійному шоу або участь в заході за круглими столами (кількість місць обмежена).

Дізнатися більше про захід можна за посиланням: http://www.hub1.com.ua/upcoming-events/cem/