Ареон Консалтинг спеціалізується на побудові та розвитку контакт-центрів на базі рішень Cisco, Avaya і платформи Asterisk. Є партнером авторитетних гравців на ринку рішень для контакт-центрів (Verint, Teleopti, ZOOM), пропонує гнучкі аналітичні системи на базі Oracle BI і QueueMetrics. Крім цього, Ареон Консалтинг має кращу експертизу щодо впровадження Oracle Siebel CRM в Україні, займається розробкою Інтернет та мобільних додатків. Це дозволяє покрити практично будь-які потреби замовників, зацікавлених в якісному обслуговуванні своїх клієнтів.
Ключові напрямки діяльності BEEPER - послуги аутсорсингового контактного центру, що включає організацію інформаційно-довідкового обслуговування, комплексної підтримки, маркетингових досліджень, телепродаж, обслуговування в автоматичному режимі. Крім стандартних послуг, BEEPER пропонує партнерство у проектах з оптимізації та реорганізації підрозділів дистанційного обслуговування в форматі аутсорсингового управління внутрішнім контактним центром партнера або виведення в аутсорсинг підрозділи дистанційного обслуговування партнера із залученням ресурсів контактних центрів BEEPER.
Simply Contact - успішна комунікаційна компанія з міжнародним досвідом:
- сучасний аутсорсинговий контакт-центр;
- ефективні інструменти просування Ваших продуктів і послуг;
- вигідний аутсорсинг бізнес-процесів;
- якісний консалтинг по аутсорсингу комунікацій;
- повний пакет підтримки клієнтів Simply Contact гарантує високу якість за оптимальну ціну.
Співпраця з нами - це просто, зрозуміло і вигідно.
Контакт-центр «CONTACTIS» на ринку з 2003 року. Компанія обслуговує більше 60 проектів (вхідні інформаційні лінії та вихідні телефонні опитування / телемаркетинг) і знаходиться у м. Києвi. Серед клієнтів - великі авіакомпанії, представники автоіндустрії і рітейлу. «CONTACTIS» першим в Україні сертифікований за стандартом EN15838. Оператори контакт-центру мають гарнi комунікативнi здібностi, ентузіазм, грамотність, приємний голос. Саме тому клієнти компанії розказують про них, як про кращих операторiв на ринку контакт-центрів.
Global Bilgi - міжнародний аутсорсинговий контактний центр. Є частиною Turkcell Group. Чисельність персоналу - більше 13 000 співробітників. Компанія надає свої послуги у 4 країнах - Україні, Росії, Туреччини та Німеччини. У СНД компанія почала свою діяльність в 2008 р., відкривши перші майданчики в Україні. У 2014 р. була відкрита нова локація у Смоленську. У 2012 р. Global Bilgi посів 3 місце в номінації «Краща кампанія з продажу» на конкурсі Top Ranking Performers. Там же у 2013 р. компанія отримала звання «Кращого партнера по аутсорсингу» (EMEA). У 2014 р. Global Bilgi став «Кращим аутсорсинговим центром по обслуговуванню клієнтів» (EMEA).
Контактний центр Direct Call – професійний провайдер послуг з 2004 р. Один з найбільших контакт-центрів України; єдиний з лідерів ринку, до послуг Замовників якого, окрім ресурсу контакт-центру, входить ще й потужна база креативу, letter-shop та іншi можливостi маркетингового холдингу OSD Group. Організація і супровід гарячих ліній, прийом замовлень, реактивація клієнтів, активні продажі цільовим групам, cross-продаж супутних товарів, збільшення суми середнього чеку. В усіх каналах комунікацій: телефон, e-mail, sms, web-chat, соц мережі / форуми.
Профколлцентр сьогодні - це перш за все міжнародний аутсорсинговий контакт-центр медичної та фармацевтичної спеціалізації. Проекти в області телемаркетингу з 2001 р. Компетенції в страховому асистансі, обслуговуванні дистанційних продажів товарів і послуг, підтримки клієнтів аптечних мереж, телефонних опитуваннях.