Скільки повідомлень приходить вам у месенджери та на пошту щодня? А скільки з них ви готові охопити своєю увагою? Надлишок інформації змушує нас відволікатися і відшукувати у потоці цінні для нас відомості. Новорічні та різдвяні знижки – можливо, корисні, але аж ніяк не необхідні повідомлення для нас. А ось не упустити нагадування про важливу зустріч, необхідність оплатити послуги мобільного зв’язку або привітання з днем народження близької людини – це не можна випустити з уваги.

Про дисфункцію дистанційних продажів не пишуть у книжках. Ця тема не вивчена, оскільки зароджується прямо у нас на очах. Комунікаційні технології розвиваються стрімко і створюють масу можливостей. Але також і загроз. Наші клієнти інтуїтивно уникають агресивних продавців і спамерів, що заповнюють інформаційний простір несуттєвими повідомленнями. Вони вже навчилися ввічливо заперечувати і йти, не попрощавшись.

Як знайти золоту середину? Як оцифрувати ступінь прийнятної уваги клієнта? Як розпізнати клієнта на межі впевненого “не варто”? Це важливі навички і вміння і телепродавця, оператора вхідної лінії обслуговування і, перш за все, – менеджерів сервісних підрозділів.

У минулому році SCALE стартував серію тренінгів про етичні продажі. Зараз ми розвиваємо цю тему, адже технології не стоять на місці, а клієнти жваво адаптуються і противляться нав’язливому маркетингу. 25 лютого відбудеться тренінг для просунутих телеконсультантів – Телефонні продажі на вхідній лінії. Реєстрацію відкрито за посиланням. Навчайтеся та конкуруйте свідомо!