Компанія Global Bilgi продовжує ділитися досвідом роботи з персоналом.

У корпоративному блозі Олена Зотова, фахівець з персоналу, розповідає про результати власного проекту по обучающему HR – маркетингу.

«Вже багато років на ринку ведеться війна за таланти. Кожна компанія хоче, щоб обдарована здобувач вибрав саме її в якості постійного місця роботи. Особливо гостро це відчувається на ринку молодих фахівців, коли у кандидатів є великий вибір компаній, де вони можуть почати свою кар’єру. І тут важливу роль відіграє бренд роботодавця. За інших рівних умов здобувач в більшості випадків віддасть перевагу ту компанію, в якій побудований сильний HR-бренд і корпоративний бренд », – говорить Олена Зотова.

Висвітлюючи суть даного проекту, Олена каже про головну суті навчального маркетингу – створити бренд, який буде залучати кандидатів так само, як компанії залучають клієнтів.

В рамках проекту були реалізовані інструменти, які активно працюють на залучення кандидатів і на розвиток бренду компанії серед претендентів.

Про деталі цього проекту і майстер-класів, які проводяться в рамках проекту, а також про результат можна дізнатися зі статті в корпоративному блозі.

Також, підписуйтесь на сторінку Global Bilgi в Facebook, щоб завжди бути в курсі останніх подій.