blog-grid

23 квітня 2020 року Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів проведе найбільш значущий захід в Україні в сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів – практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики»....

Подробнее
blog-grid

Як побудувати ефективну систему нематеріальної мотивації? Мотивувати неможна звільнити, – де поставити кому? Чому матеріальна мотивація не працює і що потрібно зробити щоб оператори працювали з натхненням? В чому секрет успішного керівника, який над...

Подробнее
blog-grid

Тренінг «Телефонні продажі на вхідній лінії» — присвячений розвитку навичок «м’яких продажів», доречних у момент обслуговування вхідних звернень клієнтів. Тренінг націлений на формування потреби в продукті / товарі, яку клієнт поки не усвідомив. Нав...

Подробнее
blog-grid

20 лютого 2020 року о 16:00 за київським часом компанія Global Bilgi проведе безкоштовний вебінар на тему: «Лідерство, що надихає – секретна формула управління командою». Основний фокус вебінару буде спрямований на розгляд інструментів управління ко...

Подробнее
blog-grid

Смачний та розумний формат обміну досвідом! Цього разу запрошуємо вас до нас у гості в середу, 29 січня 2020 року. Ми поговоримо про корисний досвід помилок в роботі з персоналом, який є у АБСОЛЮТНО кожного керівника контактного центру: шукали одних, а зн...

Подробнее
blog-grid

Гайда до нас на «Бізнес-вечорниці»!) Ми відкриваємо новий формат професійного навчання: майстер-класи на важливі для контактних центрів теми, наповнені цікавим контентом. Отримайте актуальні та унікальні управлінські знання, спілкування з колегами-однодум...

Подробнее
blog-grid

В рамках вечерних мероприятий практической конференции «Лучшие практики обслуживания клиентов» состоится финальная часть Награды DzWINNER для корпоративных номинаций и церемония награждения победителей. Мероприятие будет носить не только развлекательный х...

Подробнее

Публикации