• Event Time 16:30-19:00
  • Event Start Date 29.01.2020

Смачний та розумний формат обміну досвідом!

Цього разу запрошуємо вас до нас у гості в середу, 29 січня 2020 року. Ми поговоримо про корисний досвід помилок в роботі з персоналом, який є у АБСОЛЮТНО кожного керівника контактного центру:

  • шукали одних, а знайшли інших (принципи формування профілю оператора),
  • вони забагато хочуть (помилки систем мотивації),
  • єдність та боротьба поколінь (вирішення труднощів взаємовідносин поколінь X, Y, Z),
  • чому вони йдуть, не прощаючись? (проріхи системи адаптації персоналу),

та інші питання.

Щоб відновити енергію після робочого дня, цього разу будемо частувати вас… баношем 🙂

Зустрічаємо: м.Київ, вул.Назарівська 7-Б
Розпочинаємо: 16:30-19:00 (як сонце зайде)
Навчаємо та пригощаємо: 400 грн.

Зголодніли і мозком, і шлунком?
Реєструйтесь та мерщій до нас!