• Event Time 10:00-18:00
  • Event Start Date 03.03.2020

3 березня 2020 року в Києві відбудеться тренінг «Основи менеджменту для супервізорів».

Якщо ви поки оператор, але хочете більшого, тренінг створить фундамент для вашого кар’єрного росту. Якщо ви вже супервізор (керівник групи), тренінг посилить ваші скіли. Якщо ви керівник контактного центру, тренінг надихне вас на новий виток професійного розвитку. Якщо ви тренер і навчаєте персонал, ви зможете використовувати матеріали тренінгу в своїй роботі. І навіть якщо ви IT-фахівець, завдяки тренінгу ви дізнаєтеся що потрібно вашим замовникам. Цей тренінг для всіх, хто бачить свій розвиток в галузі контактних центрів.

У програмі тренінгу:

  • Управлінський цикл супервізора і «Золоте кільце менеджменту».
  • Основні інструменти тайм-менеджменту.
  • KPI та основні показники ефективності операторів КЦ.
  • Стилі управління: коли ефективно застосовувати кожен стиль управління.
  • Мотивація: базові теорії матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу.
  • Ефективна зворотний зв’язок: інструменти та правила подачі зворотного зв’язку.
  • Чотири рівні особистої ефективності супервізора.
  • І все це з реальними кейсами та лайфхаками з багаторічної практики тренера в різних сферах бізнесу.

Після тренінгу ви зможете:

  • ефективно організувати роботу групи/відділу/КЦ;
  • «читати» статистичні показники та ставити завдання операторам;
  • вибирати найбільш ефективний стиль управління;
  • використовувати «Воронку продажів» для управління і планування процесом продажів;
  • застосувати «Теорію поколінь» при побудові мотиваційних програм;
  • проводити оцінку КЛН і надавати ефективну зворотний зв’язок;
  • гнучко застосовувати інструменти контролю;
  • додати драйву і легкості в свою щоденну роботу 🙂

Детальніше про тренера – Крістіна Ярцева

Вартість участі в тренінгу: 2800 грн (у вартість входять кава-брейки та обід), для членів ВАКЦ знижка 10%
Місце проведення: м. Київ, вул. Назарівська, 7Б (м. Університет)

Реєстрація на тренінг