• Event Time 15:00-16:00
  • Event Start Date 12.05.2020

Телеконтакт пропонує провести час на карантині з користю та відкрити для себе нову й корисну інформацію на закритих вебінарах 12 та 14 травня о 15:00. Якщо ви ставите собі питання як навчити та мотивувати персонал віддалено, як збільшити продажі, чи прийнятий весь потік дзвінків від клієнтів, чи влаштовує клієнта якість обслуговування – ми відкриваємо свої двері та ділимось інсайтами у цих питаннях.

На вебінарі «Як віддалено навчити адмін. персонал, без великих затрат часу і ресурсів», ви дізнаєтесь:

  • Як одночасно навчати співробітників, які знаходяться в різних місцях.
  • Online навчання для адмін. персоналу. Якісно та ефективно.
  • Чим корисне самостійне навчання для адмін. одиниць.
  • Які методи та практики використовуємо ми, для якісного навчання на всіх етапах.
  • Ознайомитесь з розробленою нашою компанією програмою віддаленого навчання адмін. персоналу. EVA.

На вебінарі «QMT (Quality Management Tool). Ефективний контроль якості обслуговування в call-центрі», ми розповімо:

  • Як максимально продуктивно оцінювати всі транзакції.
  • Об’єктивність і неупередженість оцінки, як її досягти.
  • Оперативність надання зворотного зв’язку в online режимі.
  • Роль оператора в процесі оцінки якості його роботи.
  • Аналіз якості в загальному по напрямку та в окремо по кожному співробітнику.
  • Звітність в режимі online.

Вебінари будуть цікаві всім причетним до роботи контактного центра, від директорів компаній до керівників груп.

Вартість участі: 200 грн.

Зацікавилися однією чи декількома темами? Залиште свої контактні дані за посиланням і наш менеджер зв’яжеться з Вами протягом дня- реєстрація.

Кількість місць обмежена.