• Event Time 09:30-18:00
  • Event Start Date 18.03.2020
  • Event Location м. Київ

У вашому контактному центрі всі весь час зайняті, але нічого не встигають? Складно зрозуміти, хто за що відповідає і до кого з яким питанням йти? Якщо щось зроблено не так, складно зрозуміти, хто винен?

Ваш контакт-центр працює, як годинник, чи є сумніви? Якщо є, то треба прийти на цей оновлений та розширений тренінг. Розібратись, що таке організаційна структура та чи потрібна вона? Що таке є бізнес процеси (БП), для чого вони в компанії, як створюються, які основні в вашому КЦ? Про це та багато іншого будемо розмовляти, створювати, грати та будувати.

На тренінг запрошуються: керівники КЦ, структурних підрозділів та середній менеджмент КЦ.

Дата та час проведення: 18-19 березня 2020 року, з 9.45 до 18.00.

Місце проведення (попередньо): вул. Златоустівська 14, оф. 1.

Основні модулі

1 день

  • Основні визначення та елементи
  • Засоби зображення БП, участники та їх ролі
  • Створення БП
  • Процесний підхід

2 день

  • Стандарти роботы КЦ
  • Процес ліквідації відхилень від норми
  • Ризик-менеджмент
  • Проектна робота

Тренер
Ірина Величко, спеціаліст з побудови та оптимізації роботи контактних центрів

Вартість курсу:

Базова вартість – 6200 грн.
Early Birds до 15 лютого – 5300 грн.
Членам ВАКЦ, групам 2-3 осіб, співробітникам компаній, які вже проходили тренінги Ірини Величко – 5580 грн.
Учасникам попередніх тренінгів, групам 4-5 осіб – 5250 грн.
Вартість корпоративного тренінгу обговорюється в індивідуальному порядку.

У вартість входять:

  • робочі зошити
  • робочі матеріали
  • сертифікат
  • кава-брейки