• Event Time 10:00-19:00
  • Event Start Date 25.02.2020

Тренінг «Телефонні продажі на вхідній лінії» — присвячений розвитку навичок «м’яких продажів», доречних у момент обслуговування вхідних звернень клієнтів. Тренінг націлений на формування потреби в продукті / товарі, яку клієнт поки не усвідомив. Навички «м’яких продажів» вже не є вузькою функцією оператора контактного центру, оскільки поєднують в собі затребувані завдання збільшення продажів і підвищення рівня лояльності клієнтів.

Коли: 25 лютого, 2020 року

Де: м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 26, БЦ «Південна брама»

Завдання тренінгу:

  • Дати розуміння основ і тонкощів телефонних продажів. У чому особливість телефонних продажів на вхідній лінії;
  • Навчитися виявляти і формувати потребу в продукті, створюючи розумну і доречну пропозицію для клієнта;
  • Надати інструменти для управління комунікацією і станом співрозмовників в ній;
  • Опрацювати на практиці техніки телефонних продажів, випробувати техніки роботи з запереченнями, досягнення домовленості та завершення угоди.

На тренінгу вивчаємо:

  • Що таке телефонні продажі. Види телефонних продажів. Етапи та результат.
  • Основні техніки телефонної комунікації (емоції на слух). Як досягти майстерності.
  • Вигоди для компанії та переваги для клієнта.
  • Структура розмови — коли дієві cross/up-sale.
  • Типологія клієнта. Як розпізнати мотиви співрозмовника. Коли телепродажі доречні, а коли ні.
  • Вільний діалог або «прихований скрипт» — що краще в конкретному випадку. Управління діалогом не за сценарієм. Фрази, «що продають».
  • Виявлення та опрацювання типових помилок в розмові. Як правильно реагувати на відмову.
  • Удосконалення навичок роботи з запереченнями та претензіями клієнтів. Релевантна пропозиція та аргументи для продажу.

Курс містить комбіновані методики розвитку навичок, практичні вправи та ігрові конструктори, що дозволяють закріпити матеріал.

Тренінг рекомендований:

  • Для операторів контактних центрів, сервісних служб компаній, які сповідують культуру управління клієнтським досвідом за допомогою інструментів лояльності та клієнтоорієнтованості;
  • Для персоналу контактних центрів, які прагнуть підвищити рентабельність сервісної служби без збільшення штатної чисельності співробітників;
  • Для операторів контактних центрів, які застосовують мультифункціональний підхід обслуговування клієнтів.
  • Для співробітників відділів продажів, які працюють на завершення угоди в єдиному процесі з контактним центром.

Тренінг проводить

Тетяна Шалига — автор і співзасновник SCALE, бізнес-консультант, експерт з багаторічним досвідом створення ефективних команд обслуговування клієнтів і продажів в системних компаніях.

Вартість курсу

3 500 грн б/ПДВ при оплаті до 1.02.20
4 000 грн б/ПДВ при оплаті після 1.02.20
Учасникам попередніх заходів SCALE — знижка 500 грн.
Кожному другому і наступному учаснику від компанії — знижка 500 грн.
Для корпоративних учасників (від 10 чол.) — знижка 15%
* Знижки не підсумовуються

Хочете розвивати навички лояльних телефонних продажів і отримувати вдячних клієнтів — Реєструйтеся за посиланням. Ми зв’яжемося з Вами і обговоримо подальші кроки.

До зустрічі у SCALE.