Велика популярність талант-шоу, де учасники змагаються в прикладних практичних навичках, а не «міряються» віртуальними досягненнями, вплинула і на корпоративний сегмент. На другий і третій план відходять рейтинги та конкурси, засновані на непрозорій моделі оцінки, а формати іміджевої самопрезентації, есе тощо активно втрачають популярність. Нагорода DzWINNER була запущена Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів У 2014 році та від самого початку зробила ставку на прозору оцінку практичних навичок представників сфери контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів.

У 2019 номінанти змагалися в 12 номінаціях, а переможців визначало кваліфіковане журі, що складається з визнаних експертів ринку. При цьому члени журі нагорода DzWINNER не можуть оцінювати представників своєї або афілійованих компаній (такі записи не зображаються в їх листі оцінки), а по кожній роботі дають розширений зворотний зв’язок. Доступ до коментарів і рекомендацій членів журі відкривається для номінанта після оголошення переможців, що дозволяє отримати реальну практичну цінність і вдосконалити свої навички на майбутнє.

Принципи оцінки

Крім допомоги в розвитку навичок учасників, нагорода DzWINNER дає можливість підвищувати й середній рівень фахівців ринку контакт-центрів. Як показує досвід, сотні компаній використовують записи розмов переможців і фіналістів конкурсу для навчання своїх фахівців. Крім того, у вас є можливість поставити себе на місце членів журі нагороди та визначити для себе переможця в кожній номінації.

«Зал слави» нагороди DzWINNER у 2019 році

Познайомитися з досвідом найбільш яскравих переможців нагороди DzWINNER-2019 можна буде також в ході практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики», яка відбудеться 23 квітня 2020 року. Якщо ж ви вважаєте, що ваші фахівці нічим не поступаються переможцям, то пропонуємо довести це в поточному 2020 році. Слідкуйте за нашими анонсами на сайті та на сторінці ВАКЦ у Facebook