Команда фахівців компанії Global Bilgi продовжує ділитися цікавими практиками. У корпоративному блозі Олексій Ільев, фахівець з планування та аналізу, розповів про те, як управляти ефективністю контакт-центру за рахунок точного прогнозування і правильного планування.
У своїй статті Олексій ділиться досвідом щодо методів прогнозування, його складових, типах прогнозування часового ряду, а також розповідає, чому важлива «гнучкість» у розкладі та як цей процес впливає на роботу компанії.
«Виникає питання« для чого це потрібно »і« як це працює ». В першу чергу складається довгостроковий прогноз, який необхідний для визначення бюджету і стратегічного планування. Наступний етап: перехід до складання середньострокових прогнозів, а саме прогноз майбутнього року по місяцях. Це необхідно для розподілу бюджету, планування наборів по локаціях. Останній етап в цьому циклі – щотижневе прогнозування на які постають тиждень, в основному це необхідно для формування графіків роботи операторів на тиждень вперед» – поділився Олексій Ільєв, фахівець з планування та аналізу.
Також Олексій висвітлює такі питання в рамках корпоративного блогу:
  • Як формується прогноз звернень і за рахунок чого можна підвищити його точність
  • Як склавши «жорсткий» графіка роботи, забезпечити операторам гнучкість
  • Досягнення KPI за допомогою аналітики і моніторингу
Познайомитися зі статтею Олексія, в якій описується переваги прогнозування і планування, можна в корпоративному блозі компанії Global Bilgi.