29 жовтня 2020 року відбудеться курс «Бюджет контактного центру», який представить учасникам інструменти ефективної аргументації проектів для контактних центрів.

Один з найбільш частих питань, які задаються на тренінгах для керівників контактних центрів: «Як пояснити керівництву, що нам це потрібно? Як довести, що цю технологію обов’язково варто купити? ». Менеджери компаній розглядають доводи і пропозиції з точки зору реальних переваг для бізнесу. «Що виграє компанія? Як швидко це окупиться проект? Заради чого варто здійснювати конкретні вкладення? ». Часом недостатньо розуміти, як та чи інша технологія поліпшить якість обслуговування клієнтів або скоротить час обслуговування або зменшить необхідну кількість операторів. Важливою навичкою є вміння викласти і аргументувати концепцію проекту керівнику.

Аргументація завжди ефективна, якщо містить цифри і терміни окупності. Такі проекти мають попит і у інвесторів, і у перших осіб, і в команді – адже кожен розуміє, які вигоди отримує компанія при вкладенні фінансових і людських ресурсів. Курс «Бюджет контактного центру» націлений розвинути розуміння, на що спиратися при створенні розрахунків, як показати повернення інвестицій, як розрахувати Cash flow. Учасники зможуть розібратися і прорахувати, що вигідніше: зміст власного контактного центру або використання аутсорсингу. Ці та багато інших питань будуть розглянуті на тренінгу.

Для дотримання всіх санітарних норм організатори обмежують кількість учасників (не більше 5 осіб). Детальний опис, умови і реєстрація доступні за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegmZQoUsij0ZBC-gG0nEBckHOozeFbBBV6s5Iqop_kkeSu2Q/viewform?vc=0&c=0&w=1