У зв’язку із ситуацією, що склалася, ми змушені перенести майбутню конференцію «Контакт-центри: кращі практики», яка повинна була відбутися 23 квітня.

Можлива дата проведення

Рішення про перенесення було прийнято давно, але ми не могли визначитися з новою датою. ВАКЦ традиційно проводить 2 конференції на рік (навесні та восени), тому зміщення дати весняної конференції може значно вплинути на організацію другого заходу. Навіть попри те, що ми вже практично повністю сформували цікаву і корисну програму, зміщення дати вимагало значних коригувань.

Ми щиро сподіваємося, що можлива епідемія обійде Україну і до кінця квітня ситуація вже повністю стабілізується, але сумніваємося, що часу, який залишиться після закінчення карантину буде достатньо, щоб гарантувати високий рівень проведення заходу на кінець весни або початок літа.

Щоб уникнути повторюваних перенесень і задля гарантії якісного контенту, ми вирішили провести у 2020 році тільки одну конференцію ВАКЦ. Таким чином, практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» пройде 22 жовтня, а планований захід на цей період буде перенесено на весну 2021 року.

Варіанти зміни формату

Ми з самого початку відкинули варіант дистанційного проведення, оскільки обмежується ключова перевага тематичного заходу – обмін досвідом професіоналів. 10 років ми не тільки намагаємося підбирати цікаві кейси, але й всіляко стимулювати додаткове спілкування та відпрацювання практичних завдань. Нагадуємо, що планована конференція ВАКЦ повинна була включати 16 практичних доповідей, по 2 майстер-класи від фіналістів Нагороди DzWINNER і кращих доповідачів попередніх конференцій, а також 2 воркшопи на суміжні, але актуальні для всіх контакт-центрів теми. І ми впевнені, що кожен з учасників зміг би винести для себе багато цікавого та корисного.

Крім того, в даний момент безліч ресурсів відкривають доступ до свого контенту, тому ми не хочемо вас відволікати від вивчення нового, а краще організуємо більш ефективний обмін знаннями та вміннями восени.

При цьому ми не припиняємо знайомство з профільними матеріалами. Нагадуємо, що багато корисного контенту завжди є на каналі ВАКЦ на YouTube, а також ми запланували ряд тематичних вебінарів, які будуть анонсуватися на сайті Асоціації.

Виконання зобов’язань

На початок березня ми мали найбільшу кількість підтверджених учасників за всі 10 років проведення конференцій ВАКЦ. Ми не тільки запропонували перенести участь зі збереженням вартості, але і повністю повертаємо кошти всім охочим ще до введення жорстких умов карантину.

На жаль, на даний момент ми не можемо точно визначити вартість для нових учасників на 22 жовтня, хоча реєстрації продовжують надходити. Нагадуємо, що ВАКЦ ніколи не заробляла на своїх конференціях, а завжди проводила їх для стимулювання розвитку ринку контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів. Не стане винятком і майбутній захід. Програма конференції була вже на фінальній стадії та включала багато нових цікавих кейсів і нестандартних знахідок. Це додає нам впевненості в тому, що конференція ВАКЦ 22 жовтня стане одним з найбільш яскравих і корисних профільних заходів. За основу ми візьмемо вже підготовлену програму і доповнимо її найбільш цікавими активностями, включаючи фінал професійної нагороди DzWINNER.

Бажаємо здоров’я вам і вашим близьким! Сподіваємося, що всі ми станемо трохи сильніше після даної ситуації й будемо готові до нових звершень!