АУДИТ КОЛЛ-ЦЕНТРУ КМДА
Аудит в Контактному центрі Києва здійснює Всеукраїнська асоціація контактних центрів (ВАКЦ). Контактний центр міста Києва став першим серед подібних установ державної та комунальної власності в Україні, де проведена така перевірка. Загальні вимоги аудиту визначені відповідно до світових стандартів галузі управління контактними центрами «E№ 15838» і «COPC», а також з огляду на особливості обслуговування громадян в державному секторі. Наприклад, у світі немає необхідності оцінювати якість наданої послуги після конкретного звернення. А в міському колл-центрі багато уваги приділяють саме відстеженню обігу та чи задоволена людина результатом того, як вирішили проблему. Необхідно відзначити, що в разі відповідності критеріям аудиту Контактний центр міста Києва отримає сертифікат якості терміном на три роки. Це дасть наступні переваги: впровадження стандартів для підвищення якості та продуктивності робіт, реалізацію ефективних процесів обслуговування заявників, раціональне витрачання бюджетних коштів, а також отримання додаткових можливостей розвитку.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ