info@cca.org.ua     +380 (67) 466 20 88

    • Укр
      • Рос
ВАКЦ
  • Про нас
    • О ВАКЦ
    • Члени ВАКЦ
    • Експерти
  • Послуги ВАКЦ
    • Дослiдження
    • Консалтинг
    • Навчання
  • База знань
    • ПРОЦЕДУРИ
    • ПРИКЛАДИ ДОГОВОРІВ
    • ЗАКОНОДАВСТВО
    • ПОРУШЕННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ
    • Профессиональная литература
    • Стандарти
  • Заходи
    • Конференції
    • Нагорода DzWINNER
    • Круглі столи
    • Дні відкритих дверей
  • Прес-центр
    • Новини
    • Інтерв’ю
  • Вакансії та резюме

Стандарты

  • Home
  • Стандарты

АУДИТ КОЛЛ-ЦЕНТРУ КМДА

Аудит в Контактному центрі Києва здійснює Всеукраїнська асоціація контактних центрів (ВАКЦ). Контактний центр міста Києва став першим серед подібних установ державної та комунальної власності в Україні, де проведена така перевірка. Загальні вимоги аудиту визначені відповідно до світових стандартів галузі управління контактними центрами «E№ 15838» і «COPC», а також з огляду на особливості обслуговування громадян в державному секторі. Наприклад, у світі немає необхідності оцінювати якість наданої послуги після конкретного звернення. А в міському колл-центрі багато уваги приділяють саме відстеженню обігу та чи задоволена людина результатом того, як вирішили проблему. Необхідно відзначити, що в разі відповідності критеріям аудиту Контактний центр міста Києва отримає сертифікат якості терміном на три роки. Це дасть наступні переваги: впровадження стандартів для підвищення якості та продуктивності робіт, реалізацію ефективних процесів обслуговування заявників, раціональне витрачання бюджетних коштів, а також отримання додаткових можливостей розвитку.

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ

Лист подяки Урядового контактного центру

 

 

Задати нам питання

Категория *
ФИО*
E-mail*
Телефон*
Сообщение*
Я не робот

Категории

  • Без рубрики
  • Дослідження
  • Інтерв'ю
  • НАВЧАННЯ
  • Новини
  • Послуги ВАКЦ
  • Прес-центр

Публикации

Як виявити причини різної поведінки клієнтів за допомогою методів Service Design
Як виявити причини різної п...
  • 19.01.2021
Contactis розповідає про першу віртуальну платформу масових комунікацій
Contactis розповідає про пе...
  • 18.01.2021
ВАКЦ стартує дослідження рівня оплати праці в контактних центрах
ВАКЦ стартує дослідження рі...
  • 18.01.2021
ВАКЦ вітає спільноту контактних центрів з прийдешнім 2021
ВАКЦ вітає спільноту контак...
  • 05.01.2021

© 2020 DD rights reserved.