20 серпня Supervisor “s Club проводить тренінг” Менеджмент для супервізорів: управління командою в умовах віддаленої роботи “. Для сучасного контактного центру актуально управляти командою в період невизначеності. Які при цьому підводні камені супроводжують дистанційне керування? Як контролювати і мотивувати персонал? На які показники звернути увагу, їх таргети та контрольні точки? Яка особливість зворотного зв’язку і оцінки якості в період карантину? Які психологічні особливості процесу управління? Ці та інші питання є актуальними  для кожного менеджера Контактного центру. Ми пропонуємо вам тренінг, який створить фундамент для вашого професійного розвитку!

Програма тренінгу:

  • «Віддалена робота» vs офіс: особливості циклу управління.
  • “Домашній” тайм-менеджмент: ефективні інструменти організації робочого дня.
  • KPI і основні показники ефективності КЦ.
  • Психологія управління в умовах змін: адаптуємо стилі управління.
  • Мотивація персоналу: системний підхід + Гейміфікація.
  • Ефективний зворотній зв’язок: інструменти дистанційного та “face to face” зворотнього зв’язку.
  • Чотири рівня особистої ефективності супервізора.

І все це з реальними кейсами та лайфхаками із різних сфер бізнесу.

Вартість участі у тренінгу: 2400 грн (у вартість входять кава-брейки і обід), для членів ВАКЦ знижка 10%

Місце проведення: м.Київ.

Увага! Кількість учасників обмежена у зв’язку із введенням Урядом спеціального режиму, пов’язаного із карантинними заходами.

Реєстрація: https://forms.gle/MhsYwhdTdzACcFF26