З 03.08.2020 по 28.08.2020 компанія Телеконтакт проводила марафон на тему «Оптимізація контактного центру». Марафон був створений з метою надання робочих інструментів щодо оптимізації внутрішніх контактних центрів.

Експерти компанії ділилися актуальними, для всіх коллцентрових співробітників, інсайтами. Як оптимально підібрати персонал, секрети сили менторства, як адаптувати новачків в команді, забезпечувати якість при оптимальних інвестиціях. Результати заходу перевершили всі очікування організаторів. Незважаючи на відпускний період і формат online вебінарів, кількість бажаючих і активних учасників була вражаюча.

Телеконтакт дякує всім учасникам за проявлену активність і зацікавленість, величезну кількість питань і уточнень. Особливу подяку організатори адресують учасникам за виконані домашні завдання, які були відзначені Сертифікатом про проходження марафону.

Команда спікерів і організаторів отримала велику кількість подяк і приємного зворотного зв’язку. Ділимося декількома з них:

  • «Було щось нове, чого раніше ми ніколи не використовували в роботі, я рекрутер проекту, знаю всі процеси, які у нас є, передала багато корисних фішок керівникам відділу».
  • «Хочу висловити подяку організаторам за виконану роботу, всі вебінари були дуже цікавими і насиченими.»
  • «По тому, що хотілося б поліпшити, навіть не знаю. Мені все сподобалося і я ще раз підкреслю, як для безкоштовного марафону – взагалі вогонь. »

В ході проведення марафону, виділено кілька тем, які були найбільш цікаві учасникам: Навчання, Адаптація / Мотивація і Виробництво. У зв’язку з цим, готується розгорнутий курс окремо по кожному з даних напрямків.

Слідкуйте за анонсами і першими дізнаєтеся деталі!