18 грудня Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів провела Круглий стіл на актуальну тему «Нові підходи до адаптації співробітників в режимі віддаленої роботи». Захід проводився online, і в дискусії могли брати участь всі представники галузі контакт-центрів.

Ідея Круглого столу була запропонована аутсорсингових комітетом ВАКЦ. Досвідом ділилися керівники і представники провідних аутсорсингових контакт-центрів України.

Тетяна Слободянюк (Global Bilgi) розповіла про побудову нової адаптаційної моделі роботи контакт-центру, про ефективність адаптаційних зустрічей і досвіді підключення корпоративного психолога. Анна Зінчук (Direct Call) поділилася новими підходами до навчання під час і після карантину, а також презентувала ефективні інструменти роботи з відтоком в ситуації, що склалася. Ольга Неділько (Телеконтакт) представила кейс з адаптації нових співробітників контакт-центру, які працюють тільки у віддаленому режимі. Крім цього, спікери та запрошені експерти, розповіли про складнощі віддаленої роботи та поділилися перевіреними інструментами роботи з цими складнощами. Крім цих питань значну увагу було приділено питанням підбору операторів і їх навчання в нових умовах віддаленої роботи.

На завершення Круглого столу виникло жваве обговорення піднятих питань, учасники ділилися досвідом, який відбувся в їхніх компаніях, про складнощі і рішеннях, які допомогли успішно впоратися з новими умовами роботи. Експерти відповідали на численні запитання учасників, ділилися своїм досвідом по впровадженню адаптаційних інструментів в своїх компаніях. Подивитися відеозапис Круглого столу можна за посиланням