27 серпня 2020 року відбувся вебінар “Аналіз роботи контакт-центрів” організаторами якого виступили компанії RBC Group за підтримки ВАКЦ. У заході взяли участь понад 50 представників контактних центрів з України, Казахстану, Азербайджану, Білорусі та Молдови.

Спікери вебінару розкрили теми, актуальні для ефективного управління підрозділами масового обслуговування клієнтів. Ірина Величко, експерт з побудови та управління контактним центром, співзасновник аутсорсингового контактного центру Simply Contact розповіла про тренди і про спільний проект з впровадження системи аналітики. Незамінними інструментами для аналізу стали Dashboard з ключовими показниками, аналітичний модуль і конструктор ad-hoc звітів.

Аналітичне рішення дозволяє аналізувати операційну діяльність контакт-центру аж до рівня конкретної транзакції, щоб розуміти причину зміни того чи іншого KPI. Також можна проводити інтерактивний аналіз кількості звернень з можливістю вибору дискретності часу доби і календаря. Система гнучка і дає масу можливостей для формування управлінської аналітики і прийняття аргументованих рішень”, – коментує Ігор Філіпенко, директор департаменту розширеної аналітики RBC Group

На вебінарі продемонстрували в дії можливості аналітичної системи. Всі, хто не встиг відвідати вебінар, можуть подивитися подію у записі за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=gC8g_Y5wouo&feature=youtu.be