Актуальна для всіх нас сьогодні тема, яка викликає багато суперечок і побоювань… Сьогодні вже нескладно знайти масу корисних (і не дуже) рад і рекомендацій на час карантину. Проте, не всі ці поради застосовні в роботі сервісних центрів. Тому ми опитали представників галузі та згрупували їх відповіді в невеликий звіт. Сподіваємося, це допоможе полегшити зміни тим, хто ще не зорієнтувався з подальшими кроками.

З якими складнощами ви зіткнулися при переформатуванні своєї роботи?

Як ви вважаєте, COVID-19 в цілому вплине на операції з надання послуг вашої компанії?

Яка ваша модель роботи з персоналом на період карантину?

Повна версія звіту

У квітні ми обов’язково проведемо повторне опитування і сподіваємося, що Ви також приймете в ньому участь. Здоров’я Вам і Вашим близьким!