18 вересня 2021 року ВАКЦ проводить тренінг для посилення компетенцій супервизорів та керівників контактних центрів. Тренінг проводиться в рамках проекту Комітету навчання і розвитку – Supervisors Club.
Supervisors Club – це результат синергії багаторічного досвіду з різних сфер бізнесу. В основі навчання – автор проекту Крістіна Фоміна закладає системний підхід.
“У нас все просто, зрозуміло, логічно, системно, цікаво. Наша програма підійде як початківцю супервізору, так і просунутому керівнику”, – розповідає про підходи Supervisors Club Крістіна Фоміна, тренер і керівник Комітету з навчання та розвитку ВАКЦ.
У програмі тренінгу:
- Управлінський цикл супервізора і «Золоте кільце менеджменту».
- KPI і основні показники ефективності КЦ.
- Основні інструменти тайм-менеджменту, розстановка пріоритетів, «матриця делегування».
- Ефективна зворотний зв’язок: інструменти зворотного зв’язку, правила подачі, модель збалансованої зворотного зв’язку.
- Мотивація: принципи побудови програм матеріальної та нематеріальної мотивації.
- Чотири рівня особистої ефективності супервізора.
Після тренінгу учасники зможуть ефективно організувати роботу групи / відділу / КЦ, «читати» статистичні показники і ставити завдання операторам, використовувати «Воронку продажів» для управління і планування процесом продажів; застосувати «Теорію поколінь» при побудові мотиваційних програм; проводити оцінку КЛН і надавати ефективну зворотний зв’язок. Але саме головне – супервізори освоять, як додати драйву і легкості в свою щоденну роботу. Все це автор комбінує з реальними кейсами та лайфхаками з багаторічної практики тренера.
Вартість участі в тренінгу: 2800грн. (У вартість входять матеріали тренінгу, кава-брейки і обід).
Місце проведення: м.Київ. Реєстрація на тренінг доступна за посиланням