Скарги – дивовижне джерело важливої інформації, так давайте черпати з нього інформацію і використовувати її для досягнення успіху! » – задекларувати учасники марафону Study Run, як девіз для роботи в 2021 році.
Бізнес тренер ВАКЦ Ірина Думенко 27 квітня 2021 року представляє тренінг по темі управління скаргами та готова поділиться накопиченими знаннями і інсайтами в цій особливій темі.
“Робота зі скаргами, як і весь сервіс в цілому, це” золота середина “: ми поважаємо клієнтів і прагнемо отримати фанатів бренду”, – пояснює Ірина необхідність системної роботи в цьому напрямку. Часто, оператори контактних центрів на передовій тримають удар, не знають, як реагувати і що говорити в ефір, і від цього вигорають.
Як співробітнику навчитися відокремлювати скарги від емоцій і нікого не звинувачувати у своїй? Скарги клієнтів в чаті: що відповідати, чи є особливості комунікацій в месенджерах? Це виклик, найчастіше, і для менеджменту контактного центру.
На тренінгу учасники відпрацюють:
- методику обробки рекламацій, підтверджену результатами в різних сферах бізнесу
- інструменти для роботи з мотивацією і залученістю команди при роботі зі скаргами
- мовні модулі для ефірів і чатів
Як бонус тренер пропонує чек-лист оцінки дзвінків
Приєднуйтесь: конвертуємо негатив і набуваємо фанатів бренду! Реєстрація відкрита і доступна за посиланням