19 серпня о 16:00 за Київським часом ВАКЦ спільно з INLIMITED проводять онлайн-конференцію «Технологічні рішення для підвищення якості обслуговування». Фахівці галузі клієнтського обслуговування зможуть долучитися до заходу та дізнатися про останні розробки у сфері інтелектуальної аналітики даних для підвищення лояльності та задоволеності клієнтів.
Спікери конференції – представники компанії «Новітнє обладнання», також відомої під брендом INLIMITED. Маючи експертизу роботи з рішеннями у сферах природної обробки мовлення, відеоаналітики та моніторингу інформаційного поля, вони повідають про найкращі варіанти застосування інтелектуальних технологій з користю і для клієнтів, і для бізнесу.
Ключові теми конференції:
– Мовна аналітика для контактного центру: контроль операторів, розуміння клієнтів;
– Відеоаналітика як інструмент аналізу поведінки споживачів;
– Моніторинг відкритих джерел даних для отримання корисних інсайтів.
Захід буде цікавий для фахових спеціалістів та керівників департаментів інформаційних технологій, роботи з клієнтами, зв’язків з громадськістю, стратегічного планування та розвитку провідних компаній України у сфері контактних центрів, рітейлу, фінансового сектору та всіх тих, хто зацікавлений у підвищені якості обслуговування клієнтів.
Дата онлайн-конференції – 19 серпня 2021 року.
Час проведення – 16:00 за Київським часом (UTC + 02: 00)
Тривалість – 90 хв.
Участь у конференції безкоштовна. Реєстрація – обов’язкова та доступна за посиланням (посилання активне до 18 серпня 2021 року). Долучайтеся, будьте сучасними та просунутими у клієнтському сервісі!