Дослідницький комітет ВАКЦ стартує анонсоване раніше дослідження з аналізу впливу карантину на роботу контакт-центрів України. Нагадаємо, що напрямки для опитування були обрані самими експертами галузі контакт-центрів через онлайн голосування в Телеграм-каналі ВАКЦ
За період двох хвиль карантину ринок контакт-центрів зазнав нових викликів. Мета ВАКЦ у цьому дослідженні – дізнатись які зміни, інновації, підходи були впроваджені контакт-центрами через ці виклики. Адже при плануванні усвідомленої діяльності важливо бути в курсі, як вплинув карантин на якість роботи контактних центрів.
В ході дослідження ВАКЦ планує дослідити
- як змінюються вимоги та особливості щодо організації робочого місця оператора;
- виявимо особливості формування цінової політики під впливом карантинних обмежень;
- яких фінансових наслідків зазнав бізнес на період впровадження карантинних обмежень різної ступені жорсткості;
- визначимо, як змінювалися підходи щодо захисту даних в умовах віддаленої роботи.
Також в ході цього дослідницького проекту ВАКЦ планує окреслити головні страхи та очікування гравців ринку щодо наслідків карантину для контакт-центрів. Особливістю дослідження будуть питання щодо психологічно-емоційного стану працівників галузі.
Запрошуємо фахівців та керівників галузі контактних центрів взяти участь у дослідженні. Для цього необхідно заповнити анкету за посиланням. Звіт за результатами дослідження буде опубліковано на сайті ВАКЦ та надіслано учасникам опитування.