Другий рік поспіль світ долає перешкоди коронавірусної кризи. ВАКЦ досліджує вплив нових обставин на різні аспекти роботи контактних центрів та пропонує учасникам ринку знайомитися з досвідом експертів для прийняття зважених рішень та гнучкої поведінки у нових умовах
Кілька місяців тому, Дослідницький комітет ВАКЦ провів дослідження на тему впливу карантину на зміну підходів у плануванні і побудові графіків роботи в контактних центрах. В компанії Телеконтакт розповідають про ситуації, з якими стикнулися, та про винаходи у врегулюванні перешкод.
«Звичайно ж, нашу компанію, як і багато інших, торкнулися зміни. Які саме, як ми з ними працювали, і що позитивного зуміли визначити в результаті, ми готові ділитися з нашими колегами, аби спільно напрацювати нові інструменти роботи в незвичних умовах», – розповідає Менеджер проектів Телеконтакт Юлія Карпик.
ВАКЦ запрошує до перегляду інтерв’ю з Юлією та продовжуватиме розповідати про вдалі приклади побудови роботи в контактних центрах в нових умовах.