31 березня Всеукраїнська Асоціація Контактних Центрів провела online Круглий Стіл, присвячений актуальній темі для контактних центрів – «Нові підходи до адаптації співробітників в режимі віддаленої роботи».
Досвідом ділилися генеральні директори, керівники контактних центрів, а також керівники напрямів:
- Оксана Пацеля (Global Bilgi) розповіла про те, як змінювалося навчання в процесі карантину. Які «шишки» були набиті. Поділилася ефективними інструментами навчання online і розповіла про персоналізованому підході, як «must have» в сучасній реальності і як його застосовувати.
- Тетяна Шалига (ВАКЦ, SCALE) говорила про емоційний інтелект, як важливу основу клієнтського сервісу. Приділила увагу підготовці фахівців для галузі контакт-центрів на базі Вищих навчальних закладів. І розповіла про інсайти і факапи дистанційного навчання та практики новачків.
- Чуранов Андрій (UniSender) поділився досвідом переходу компанії на віддалений режим роботи і тим, як змінилася структура клієнтської підтримки. Розповів про інвестиції в залученість співробітників і новому процесі навчання.
- Ірина Шишко (lifecell) поділилася кращими практиками управління залученням цільової аудиторії в дистанційному форматі навчання. А також розповіла про апгрейд поняття «навчання» в культурі ведення бізнесу.
- Катерина Качуренко (Comfy) розповіла про власний досвід впровадження тренінгових фішок віддаленого навчання. Торкнулася теми форматів навчання і їх особливостей.
Крім цього, спікери та запрошені експерти, розповіли про ефективні інструменти, які допомогли швидко і якісно перейти на віддалене навчання співробітників. Так само, значна увага була приділена програмному забезпеченню, яке дозволяє реалізувати корпоративне навчання в online форматі.
Завершенням online Круглого столу було жваве обговорення та обмін досвідом усіх учасників. Спікери відповідали на численні запитання слухачів, які в свою чергу ділилися досвідом із впровадження тренінгових інструментів в різних компаніях. Ознайомитися із відеозаписом online Круглого стала можна за посиланням.