8 липня 2021 року ВАКЦ спільно з Digital Ukraine проведуть онлайн-конференцію щодо змін у галузі захисту клієнтських даних. Темою заходу партнери оголосили «Безпека клієнтських даних – впровадження міжнародних законодавчих норм із захисту персональних даних (GDPR), кібербпезпека та інформаційна безпека в роботі контактних центрів.
Про підходи до убезпечення даних клієнтів зберуться обговорити експерти системних компаній з різних галузей економіки. Запрошеними спікерами заходу є керівники підрозділів контакт-центрів, експерти з процесів з багаторічним досвідом. Зокрема, на заході про практичні підходи щодо безпеки клієнтських даних розповідатимуть – Олена Антоненко, заступниця директорки Урядового контактного центру, Лілія Ржеутська, тренерка Інтерактивної бізнес-школи SCALE, експерт з комунікації проекту Світового банку, журналіст DW, Ольга Савкевич, керівниця процесів клієнтського обслуговування лідера ринку телеком-услуг, компанії Водафон, також в дискусії братимуть участь інші експерти з відомих компаній та представники державних установ.
Тема захисту клієнтських даних набуває надзвичайної актуальності в контексті законодавчих змін, запланованих до впровадження вже наприкінці поточного року. «Ми прагнемо, аби вітчизняні контактні центри завжди йшли в ногу щодо законодавчих змін в державі, щомиті були готові надавати гарантовано безпечний сервіс, а клієнти контактних центрів завжди почувалися у безпеці. Тому ми щиро вітаємо законодавчі зміни щодо впровадження європейських GDPR-політик в Україні. І популяризація положень цих рекомендацій та методів убезпечення клієнтських даних серед учасників ринку контактних центрів є для нас важливим відповідальним завданням», – відзначає Тетяна Шалига, президент ВАКЦ.
До участі у заході запрошуються всі фахівці галузі контактних центрі в та обслуговування клієнтів. Зареєструватися для участі в онлайн-конференції можна за посиланням.