У листопаді ВАКЦ запускає другий щорічний онлайн-марафон з навчання для контакт-центрів – StudyRun, що вже полюбився співробітникам галузі. З 9 по 30 листопада, кожного вівторка, о 16:00 експерти ВАКЦ проводитимуть відкриті тренінги-вебінари за тематиками, актуальними для управління і розвитку контактних центрів.
Цього року StudyRun присвячений різним аспектам процесів персоналу у режимі віддаленої роботи. Підходи, що змінилися, ефективні інструменти, свіжі інсайти та непростий, але корисний досвід – таких змін у роботі з персоналом вимагають реалії карантинних режимів та посткарантинних відлиг. Чотири експерти – чотири основні теми про процеси персоналу: рекрутинг, навчання, операційний супровід та мотивація.
У півторагодинні навчальні сеанси тренера-практики помістять найцінніші блоки з неосяжної теми управління персоналом. Перший спікер марафону StudyRun – Тетяна Шалига, засновник SCALE та президент ВАКЦ, бізнес-консультант, експерт із багаторічним управлінським досвідом у банківській, страховій, логістичній та ІТ галузях. Тетяна присвятить вебінар темі, з якої починається шлях фахівця у контакт-центрі та у комунікації з клієнтом – пошуку та підбору кращих фахівців та ефективної адаптації. Змінилися обставини – змінилися наші співробітники. Як справлятися ефективно в умовах стресу та дефіциту інформації, як підбирати заочно та перевірити майбутнього співробітника на відповідність корпоративним цінностям, як справлятися з дефіцитом командоутворюючих інструментів у сфері, де персонал так сильно мотивований на дружнє оточення колег – ці та багато інших тем стануть предметом інтерактивних дискусій на вебінарах StudyRun.
Формат StudyRun дозволить отримати концентровані знання, не відриваючись від робочого процесу, без ризику карантинних обставин і без будь-яких фінансових вкладень, адже участь у марафоні є безкоштовною. Теми марафону будуть корисні як для керівника, так і для фахівця-початківця, залученого в розвиток галузі клієнтського обслуговування.
Реєструйтеся на марафон ВАКЦ StudyRun за посиланням, не втрачайте можливості дізнатися більше про нові тенденції у роботі з персоналом у галузі контактних центрів.
Коли: 9.11.21 з 16:00-17:00
Де: Zoom-конференція
Скільки коштує: тільки ваш гарний настрій та жага до знань🙂
Тема перша: «Захоплюючий карантинний рекрутинг та ефективна адаптація персоналу у контакт-центрах».
Спікер перший: Тетяна Шалига