Першого зимового дня – вже завтра, цієї середи, 1.12.21 о 16:00, відбудеться завершальний вебінар цьогорічного марафону StudyRun. З темою «Мотивація у віддаленому контактному центрі» виступатиме спікерка Іванна Зубарева, керівник відділу управління якістю в компанії Аделіна.
Іванна переконана, що зміни завжди дають нові можливості. Причому байдуже чи ці зміни позитивні, чи негативні. В один момент світ змінюється – і все сприймається по-інакшому. Людському мозку потрібно лише три дні, щоб повністю перелаштуватись, а от скільки часу потрібно бізнесу?
Ефективна система мотивації команди полегшує процес адаптації до нових умов. На вебінарі тренерка обговорюватиме з учасниками такі аспекти мотивації в команді контактного центру:
- Чим саме мотивація віддалених співробітників відрізняється від мотивації офісних? А чи відрізняється вона взагалі?
- Які емоції формують мотивацію?
- Які потреби команди повинна закривати ефективна система мотивації?
- Як зрозуміти що система максимально ефективна?
- Обговоримо реальні кейси переходу на віддалену роботу, які були допущенні помилки та як їх уникнути.
На думку експертів, мотивовані фахівці обслуговують клієнтів більш ефективно та захоплено, а щасливі та захоплені роботою співробітники завжди забезпечують найкращий внесок у будь-який бізнес. Долучитися до участі в марафоні за посиланням. Реєструйтеся, навчайтеся, мотивуйте обґрунтовано!)