18 травня українці святкують День вишиванки. Традиційне свято набуває особливого наповнення саме зараз, коли українці відстоюють свою свободу і національну ідентичність. Контактні центри як підрозділи, які широко взаємодіють з громадянами, урочисто несуть меседжі і свідчення різноманіття української культурної спадщини через святкування Дня вишиванки.
Цього року ВАКЦ запрошує контактні центри долучитися до патріотичного флеш-мобу, аби разом відзначити та представити ринку і спільноті яскраві образи українських вишиванок. Конкурс розповсюджується на контактні центри, незалежно від галузі та форми організації, а також персонально на працівників цих контактних центрів. Конкурс проводиться на просторах соціальної мережі Фейсбук та триватиме до кінця травня 2023 року. За результатами Конкурсу буде визначений переможець, який отримає приз від ВАКЦ.
Для участі у заході необхідно викласти колективне фото команди контакт-центру або особисте фото працівника у вишиванці під час цьогорічного святкування події. Пост необхідно позначити хештегами #ВАКЦ #День вишиванки, а також просимо учасників прокоментувати в пості, який контактний центр/працівник представляє цю роботу. Ми також запрошуємо щиро ділитися особливостями відзначення Дня вишиванки та заходами, які запам’яталися вам найбільше. У вашому пості ви можете розповісти ринку історію візерунку, поділитися тим, скільки учасників взяло участь у святкування події у вашому контактному центрі, повідати, як давно святкуєте цю подію. Вітаємо також жваві обговорення конкурсних робіт та заходів у День вишиванки. Призером Конкурсу буде визнана робота, яка набере найбільше лайків станом на 31 травня цього року.
ВАКЦ багато років поспіль збирає приклади відзначення Дня вишиванки в контактних центрах, адже це свято водночас є заходом командоутворення, інтелектуального збагачення працівників через пізнання історії та культури нації, а також сприяє розвитку патріотизму в учасників заходів. Щороку у заході беруть участь провідні контактні центри, які є взірцем професійного надбання ринку обслуговування клієнтів, а разом з тим сприяють розвитку культурних цінностей в українському суспільстві.