5 квітня 2021 року відбулася чергова зустріч Комітету державних контактних центрів ВАКЦ. Комітет було створено в липні минулого року з метою вдосконалення системи взаємодії органів влади різних ланок з громадянами.
Очільником Комітету державних контактних центрів, Оленою Антоненко, яка на посаді першого заступника директора Урядового контактного центру вирішує практичні питання з організації інфраструктури обслуговування звернень населення, поставлено амбіційні та складні цілі. Спільно з командою експертів ВАКЦ та керівництвом Урядового контактного центру опрацьовуються можливості масштабування стандартів якості на всі ланки державної взаємодії з громадою.
На нараді Комітету обговорювали плани проведення круглих столів та виїзних модерацій за участі фахівців контактних центрів регіональних підрозділів урядових установ. «Для нас є стратегічним напрямом робота в регіонах. Адже якісні, своєчасні консультації та професійне вирішення питань громадян має бути доступним не тільки мешканцям столиці, а й українцям, які проживають в різних містах та найвіддаленіших куточках країни. Ми цінуємо, що державні установи стають драйвером у цьому напрямі на рівні держави, задають прогресивний тренд та долучаються до розвитку і популяризації якості послуг контактних центрів», – коментує результати наради Тетяна Шалига, президент ВАКЦ.
Попри складність задач, які ставлять перед собою учасники Комітету, фахівці налаштовані позитивно і рішуче. До роботи Комітету можуть приєднуватися представники ринку контакт-центрів, пройшовши за посиланням: за посиланням