8 липня 2021 року експерти ВАКЦ обговорюватимуть актуальні питання безпеки даних про клієнтів. ВАКЦ знайомить з експертами Круглого столу, які пропонуватимуть рішення щодо врегулювання роботи з чутливими даними клієнтів, завдяки чому формується довіра клієнтів та повага до бренду будь-якої компанії.
Ольга Савкевич, керівниця відділу організації процесів Департаменту абонентського обслуговування та дистанційних продажів компанії Водафон – ділитиметься досвідом, як організовувати роботу з персональними даними, аби клієнти відчували себе гарантовано захищеними. «Сьогодні для шахраїв більш привабливим є доступ до персональних даних громадянина та до номеру мобільного телефону, ніж крадіжка гаманця з документами», – коментує актуальність проблематики експертка.
Для флагмана вітчизняного ринку телекомунікаційних послуг процеси збору обробки та зберігання персональних даних абонентів – це системна робота на рівні багатьох підрозділів та функціональних ролей фахівців. Витік даних може спричиняти величезні ризики та втрати фінансового та репутаційного характеру. Тому Ольга зосередить свою увагу на питаннях захисту персональних даних у процесах роботи зі співробітниками компанії, які мають відповідні доступи та функціонал, а також ділитиметься щодо сучасних digital-рішень, які убезпечують клієнтські дані на рівні інформаційних систем.
По темі «Безпека клієнтських даних – впровадження міжнародних законодавчих норм із захисту персональних даних (GDPR), кібербпезпека та інформаційна безпека в роботі контактних центрів» також говоритимуть експерти системних компаній з різних галузей економіки – керівники клієнтського обслуговування, представники державних установ, експерти профільних закладів освіти, юридичної галузі, Compliance-офіцери відомих компаній. Запрошеними спікерами заходу також виступають Олена Колченогова (президент Digital Ukraine), Оксана Округ (Райффайзен Банк), Лілія Ржеутська (SCALE, Deutsche Welle, проект Світового банку), Олена Антоненко (Урядовий контактний центр), Ірина Артищук (розробник ЕЦП «Автор») та інші.
До участі у Круглому столі запрошуються фахівці галузі контактних центрі в та обслуговування клієнтів. Захід проводитиметься у міксовому форматі, отже учасники зможуть зустрітися як особисто так і онлайн. Зареєструватися для участі у заході можна за посиланням.