Компанія Global Bilgi, провідний аутсорсинговий контактний центр, в березні 2021 року оновила свої корпоративні кольори і логотип. Головним пріоритетом, який для себе виділила компанія в своєму розвитку – це надання унікального цифрового досвіду співробітникам і Клієнтам.
Новий логотип Global Bilgi розкриває корпоративні цінності і структуру бренду за допомогою двох важливих елементів:
- жовте коло в новому бренді означає сучасні технології, якісний зв’язок і підтримку;
- всередині кола – антени, які символізують відкритість в спілкуванні і відкритість до інновацій.
В цілому, елементи логотипу характеризують технологічність компанії, інноваційність, вказують на майбутній напрямок розвитку.
Щоб візуально наблизити Global Bilgi до материнської компанії Turkcell і підкреслити зв’язок між ними, новий бренд отримав не тільки однакові і співзвучні елементи з брендом Turkcell, а й кольору материнської компанії: синій і жовтий.
Одночасно з оновленням корпоративного стилю сайт компанії Global Bilgi теж модернізувався. Тепер електронний ресурс має новий дизайн і містить корисну інформацію про послуги та інноваційних продуктах компанії