Прокачуємо компетенції тренерів контактних центрів

Прокачуємо компетенції тренерів контактних центрів

3 і 4 червня 2021 компанія Телеконтакт проведе «Тренінг для тренерів». Захід спрямовано на розвиток навичок і компетенцій персоналу, що впливає на якість роботи співробітників контактних центрів.

На тренінгу учасники дізнаються:

  • Чому «тренінг» основна форма навчання для дорослих.
  • Які стилі, ролі, зовнішній вигляд повинні бути у тренера. Як використовувати невербальне спілкування.
  • Як визначити цілі і завдання тренінгу.
  • Як правильно організувати тренінг.
  • Що таке «групова динаміка».
  • Модульна побудова тренінгу – ефективний формат навчання.
  • Вступний модуль.
  • Тематичний модуль.
  • Як працювати з перешкодами на тренінгу.
  • Профілактика опорів на тренінгу.
  • Як реагувати на відповіді учасників.
  • Як взаємодіяти з «важкими учасниками».
  • Оцінка ефективності тренінгу.

Тренінг стане у нагоді співробітникам, які займаються навчанням персоналу, тренерам, супервайзерам, керівникам контактних центрів та проектним менеджерам. За підсумком проходження учасники дізнаються не тільки про нові інструменти і методи ефективного навчання, а й отримають сертифікат.

Місце проведення – м Київ Провулок Т. Шевченка 13/21

Реєстрація доступна посиланням – за посиланням