Щорічний З’їзд ВАКЦ відбувся 21 червня 2022 року. На З’їзді спільноту вітали Рада та новий Президент ВАКЦ – Крістіна Фоміна. Наснаги і сміливих творчих рішень побажала Тетяна Шалига, передаючи повноваження своїй колезі і соратнику. За призначення пані Фоміної новим Президентом Рада проголосувала одноголосно.
На посаді президента Крістіна очолюватиме втілення складних задач для врегулювання викликів, з якими стикнулася галузь контактних центрів і економіка України в цілому, за умов військової агресії в країні. Зокрема, президентка проголосила важливість зосередитися на питаннях допомоги суспільству через активізацію послуг контактних центрів державної сфери, стимулювання Волонтерського руху ВАКЦ та налагодження зав’язків з міжнародною спільнотою. «Такий час, що маємо об’єднувати зусилля та працювати заради розвитку галузі. Пріоритетними напрямками плануємо рух до європейських стандартів та світових спільнот. Це нові горизонти для розвитку наших контактних центрів, і ВАКЦ як відповідальна громадська організація, має взяти лідерство у цих змінах. Також маємо дбати і про щоденні виклики, тому продовжуємо волонтерський рух та закликаємо усіх небайдужих фахівців галузі долучатись до активностей ВАКЦ. Наразі щодня кожен на своєму місці докладатиме зусиль, щоб наша Україна перемогла, відновилась та розквітла. Слава Україні!», обґрунтовує стратегію найближчого року новообрана Президентка.
На З’їзді також представили оновлення складу Ради ВАКЦ. Зокрема до команди Ради долучилася Олена Чурсіна, експертка з багаторічним досвідом роботи в контактному центрі флагмана вітчизняного ринку телекомунікацій. Олена планує додати спільноті потужної експертизи в роботі з персоналом, навчанні, мотивації та сучасних методів управління.
В частині виступів керівників комітетів, що традиційно обговорюється на З’їзді ВАКЦ, дискутувалися зміни у кон’юнктурі ринку. Зокрема експерти обговорювали кардинальне перетворення попиту на інформацію, ускладнення в роботі напрямів комерційних контактних центрів та підсилення значення муніципальних і державних інформаційних послуг. З огляду на таке зміщення попиту прямо на З’їзді було прийнято низку питань з переорієнтації дослідницької діяльності ВАКЦ та підсилення інструментів в роботі Комітету аутсорсингових контактних центрів.
Підсумовуючи роботу З’їзду експерти підкреслили відкритий характер діяльності єдиної професійної Асоціації, вітаючи новий досвід та сміливі ідеї для об’єднаного розвитку галузі. Задля визначення найбільш пріоритетних напрямів роботи, Дослідницький комітет розробив експрес опитування, до участі в якому ВАКЦ запрошує всіх учасників галузі контактних центрів. Для участі в експрес-опитуванні можна пройти за посиланням. Долучайтеся до роботи ВАКЦ та впливайте на розвиток галузі!