Компанія Global Bilgi продовжує ділитися цікавими практиками управління процесами персоналом в нових умовах. Фахівці компанії розповідають про досвід переходу на віддалений режим роботи.
У корпоративному блозі Наталія Манько, керівник групи підбору персоналу, і Оксани Пацеля, керівник групи розвитку та навчання персоналу розкривають особливості процесу адаптації новачків в форматі віддаленого введення у професію.
У статті Наталія та Оксана розповідають про плюси та мінуси віддаленої роботи, про те як змінився процес підбору персоналу, про оновлені методи проведення співбесід та навчання, а також про інструменти адаптації в компанії. Кожен інструмент дає можливість новому співробітнику адаптуватися ще швидше, HR-команді бути завжди на зв’язку, тим самим підтримуючи агента на старті роботи.
Також Наталія та Оксана висвітлюють такі питання в рамках корпоративного блогу:
- З якими складнощами зіткнулася Компанія при віддаленому підборі персоналу?
- Що таке e-Learning і як адаптувалася функція навчання персоналу?
- Які важливі інструменти адаптації були впроваджені в Компанії при переході на віддалений режим роботи?
Познайомитися зі статтею, в якій описуються інструменти адаптації при переході на віддалений режим роботи, можна в корпоративному блозі Компанії за посиланням