CONTACTIS започаткував послуги аутсорсингу контактних центрів для закладів освіти

CONTACTIS започаткував послуги аутсорсингу контактних центрів для закладів освіти

Команда CONTACTIS розпочала співробітництво з Міжрегіональною Академією Управління Персоналом (МАУП) щодо обслуговування вступної кампанії та залучення абітурієнтів до освітнього закладу. Консультанти CONTACTIS надають довідкову інформацію про умови вступу та надання документів, а також повноцінно консультують щодо переваг та особливостей навчання за різними фаховими напрямами закладу.

Перед новим навчальним роком, зазвичай починаючи ще з весни, абітурієнти, обираючи заклад в який панують вступати, телефонують до приймальних комісій багатьох інститутів, університетів, академій. При цьому учбові заклади, часто облаштовані застарілою технічної інфраструктурою, не готові надавати молоді та їхнім батькам якісні та своєчасні консультації.

МАУП надав можливість абітурієнтам заповнити заяву на вступ в онлайн режимі прямо на сайті. Це дуже зручно та актуально, адже зараз вся молодь проводить багато часу саме в мережі. Така заявка з сайту потрапляє до нашого контактного центру. ЇЇ бере в обробку відповідальний агент, та здійснює вихідний дзвінок клієнту для надання  інформації, що його цікавить. В рамках співробітництва CONTACTIS надає такі послуги:

– обробка вхідних дзвінків щодо інформування про умови вступу, перелік документів спеціалізацію факультетів тощо

– здійснення вихідних дзвінків з підтвердженням та запитом документів, додаткових відомостей абітурієнтів

– підтримка в месенджерах (Viber, WhatsApp) з приводу широкого кола тематичних питань.

Також на лінію звертаються із запитом на підбір спеціальності, виходячи з тих результатів ЗНО та документів, які вже мають абітурієнти, та які не можуть змінити. За цих умов, фахівці CONTACTIS аналізують всі можливі варіанти для цього абітурієнта та пропонують йому спеціальності, на які він може вступити.

«Для нас це перший, але вже цілком успішний досвід співпраці з освітніми закладами. Завдяки повноцінному навчанню та своєчасному реагуванню на наші запити, ми досягаємо високих результатів. Ми прагнемо, щоб представники Міжрегіональної Академії Управління Персоналом, оцінили високу якість та ефективність такої спеціалізації напряму обслуговування вступної кампанії, яка проводиться спільно з професійним контакт-центром, адже так можна допомогти набагато більшій частині молоді зробити правильний вибір! В глобальному сенсі, ми раді, що маємо змогу долучитися до формування кращого майбутнього для України. Вважаємо, що допомагаючи молоді обирати професійне направлення, ми піклуємося про те, щоб кожен абітурієнт був задоволений своєю майбутньою освітою. Таким чином серед нас буде більше зацікавлених фахівців, що звичайно позитивно вплине на розвиток країни в цілому», – коментує плани та очікування від проекту Андрій Денискин, операційний директор CONTACTIS .