Justin відзначає Міжнародний тиждень контактних центрів турбо-турботою про клієнтів

Justin відзначає Міжнародний тиждень контактних центрів турбо-турботою про клієнтів

Міжнародний Тиждень контактних центрів логістична компанія Justin присвячує своїм клієнтам. Оператори контактного центру Justin та персонал обслуговування і підтримки клієнтів розпочали святковий тиждень теплою зустріччю, на якій обговорювали приклади дивовижного клієнтського обслуговування та нагороджували найкращих операторів у різних номінаціях.

Контактний центр Justin як і сама Компанія доволі молоді – чотири роки це дитячий вік в тлумаченні великого бізнесу. Утім згуртована та креативна атмосфера у команді та виведення турботи й любові до клієнтів на рівень культової цінності в Компанії – стали запорукою все більшої прихильності клієнтів до Justin.

На знак визначальних підходів у роботі з клієнтами контакт-центр Компанії перейменовано у Центр турбо-турботи, а операторів називають Турбо-котиками. Це про спритність і винахідливість у вирішенні питань клієнтів, про тепле чуйне відношення до клієнтів, яке кожен оператор впускає до себе глибоко у серце. На думку лідерів Justin, на контактний центр Компанії покладається місія формування нової культури обслуговування, коли будь-які складні ситуації (без яких неможливий жоден технологічний бізнес) можуть залишати теплі радісні відчуття завдяки влучному вибачення або неочікуваному подарунку.

Нагороди, солодощі, відзнаки – частина святкового заходу у Justin. Але найкраще свято для вмотивованої команди контактного центру – це задоволені клієнти та численні подяки, про які вже ходять обговорення в усій Компанії. ВАКЦ вітає такі теплі приклади відзнаки професійного свята, висвітлення згуртованого внеску у надзвичайний клієнтський досвід. Поділитися враженнями від святкування можна у новинах ВАКЦ та на сторінці ВАКЦ у Facebook