Членами ВАКЦ є фахівці, що мають більш ніж 10-річний досвід роботи в сфері взаємовідносин з клієнтами різних сфер бізнесу. Їх завдання, як експертів, – максимально сприяти підвищенню якості та ефективності роботи контактних центрів.

ПИТАННЯ, З ЯКИМИ НАЙЧАСТІШЕ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ЗА ЕКСПЕРТИЗОЮ:

  • • як максимально швидко і з мінімальними інвестиціями запустити контактний центр?
  • як збільшити ефективність роботи операторів?
  • як поліпшити якість роботи операторів?
  • існують проблеми дозвону на «гарячу лінію». Як їх вирішити?
  • необхідна оцінка технічного стану роботи нашого КЦ
  • потрібен аудит всієї системи роботи нашого КЦ
  • как налагодити взаємодію КЦ та інших підрозділів компанії?
На ці та інші питання готові відповісти наші фахівці.

    ДО ВАШИХ ПОСЛУГ:

    • Консалтинг перед запуском КЦ для правильної побудови процесів;
    • Супровід Start-Up проектів та постпроектна підтримка;
    • Впровадження змін;
    • Повний або частковий аудит (управлінський і технологічний);
    • Кризовий менеджмент;
    • Тренінги персоналу різних рівнів.
    Якщо у Вас є питання по роботі Вашого КЦ – надішліть нам заявку.