Членами ВАКЦ є фахівці, що мають більш ніж 10-річний досвід роботи в сфері взаємовідносин з клієнтами різних сфер бізнесу. Їх завдання, як експертів, – максимально сприяти підвищенню якості та ефективності роботи контактних центрів.
ПИТАННЯ, З ЯКИМИ НАЙЧАСТІШЕ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ЗА ЕКСПЕРТИЗОЮ:
- • як максимально швидко і з мінімальними інвестиціями запустити контактний центр?
- як збільшити ефективність роботи операторів?
- як поліпшити якість роботи операторів?
- існують проблеми дозвону на «гарячу лінію». Як їх вирішити?
- необхідна оцінка технічного стану роботи нашого КЦ
- потрібен аудит всієї системи роботи нашого КЦ
- как налагодити взаємодію КЦ та інших підрозділів компанії?
На ці та інші питання готові відповісти наші фахівці.
- Консалтинг перед запуском КЦ для правильної побудови процесів;
- Супровід Start-Up проектів та постпроектна підтримка;
- Впровадження змін;
- Повний або частковий аудит (управлінський і технологічний);
- Кризовий менеджмент;
- Тренінги персоналу різних рівнів.
ДО ВАШИХ ПОСЛУГ:
Якщо у Вас є питання по роботі Вашого КЦ – надішліть нам заявку.