Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля» — беззаперечний лідер ринку дистанційних продажів в Україні. Це компанія, яка дбає про те, щоб Ви і Ваша сім'я читали якісну літературу з комфортом і вигодою.

Міжнародна компанія «Студіо Модерна, створена в 1992 році в Словенії, займається продажем високоякісних товарів для дому, здоров’я та фітнесу. Компанії належить мережа магазинів Top Shop, один з найбільших call-центр в Україні.

Omilia надає повний комплекс технологій по автоматичному розпізнаванню мовлення та перетворення мови в текст. А також являється переможцем у різних номінаціях у сфері IT-технологій. 

Ареон Консалтинг спеціалізується на побудові та розвитку контакт-центрів на базі рішень Cisco, Avaya і платформи Asterisk. Є партнером авторитетних гравців на ринку рішень для контакт-центрів (Verint, Teleopti, ZOOM), пропонує гнучкі аналітичні системи на базі Oracle BI і QueueMetrics. Крім цього, Ареон Консалтинг має кращу експертизу щодо впровадження Oracle Siebel CRM в Україні, займається розробкою Інтернет та мобільних додатків. Це дозволяє покрити практично будь-які потреби замовників, зацікавлених в якісному обслуговуванні своїх клієнтів.
Global Bilgi - міжнародний аутсорсинговий контактний центр. Компанія була створена в 1999 році, в складі групи компаній Turkcell. У Global Bilgi працює більш ніж 13 тисяч співробітників, обладнані 8500 місця в 21 філії, 15 з яких знаходиться в Туреччині і 6 в Україні. В Україні свою діяльність Global Bilgi розпочала в жовтні 2008 року і на сьогоднішній день в компанії працює більш ніж 800 людей. Операційні центри Global Bilgi розташовані в шести містах - Києві, Дніпрі, Сумах, Харкові, Нікополі та Запоріжжі. У 2014 році Global Bilgi став «Кращим аутсорсинговим центром по обслуговуванню клієнтів» (EMEA) на конкурсі Top Ranking Performers. У 2017 році компанія завоювала першість у номінаціях: «Кращий проект з продажу» і «Кращий канал самообслуговування». А в 2018 році компанія отримала нагороду в номінації "Кращий досвід роботи з клієнтами".
Контактний центр Direct Call – професійний провайдер послуг з 2004 р. Один з найбільших контакт-центрів України; єдиний з лідерів ринку, до послуг Замовників якого, окрім ресурсу контакт-центру, входить ще й потужна база креативу, letter-shop та іншi можливостi маркетингового холдингу OSD Group. Організація і супровід гарячих ліній, прийом замовлень, реактивація клієнтів, активні продажі цільовим групам, cross-продаж супутних товарів, збільшення суми середнього чеку. В усіх каналах комунікацій: телефон, e-mail, sms, web-chat, соц мережі / форуми.
ПАТ "Ідея Банк" працює на українському фінансовому ринку вже майже 30 років і входить до складу однієї з найбільших у Східній та Центральній Європі фінансових груп - Getin Holding S.A. Cтатутний капітал банку складає майже 300 млн. гривень, а Рейтингове агентство "Кредит-Рейтинг" вже декілька років поспіль підтверджує довгостроковий кредитний рейтинг Ідея Банку на рівні uaА із прогнозом стабільний. ПАТ «Ідея Банк» займає лідерські позиції в роздрібному бізнесі, активно здійснюючи кредитування та постійно впроваджуючи інноваційні продукти та послуги. На сьогодні банк посідає 31 місце в рейтингу НБУ серед інших 87 українських банків країни за розміром активів. А експерти фінансового ринку відзначають банк, як одну з найнадійніших банківських установ України.
Компанія НОВА АЙТІ мають величезний практичний досвід створення та підтримки контакт-центрів, надає професійні консультації по технологічним аспектам впровадження. НОВА АЙТІ продуктивно співпрацює зі світовими лідерами колл-центрової індустрії - Cisco, Omilia, Genesys, Verint, Zoom, Teleopti і ін. Компанія володіє унікальною експертизою по створенню голосових і чат ботів, а також є технологічним AppFoundry партнером Genesys, що дозволяє продавати розробки NovaIT в усьому світі. НОВА АЙТІ активно розвиваємо продукти, які розширюють функціональність рішень для комунікацій з клієнтами - це і дзвінки з сайту, обслуговування клієнтів в месенджерах (Viber, Whatsapp, Telegram, Facebook, WeChat) та ін.
Simply Contact - успішна комунікаційна компанія з міжнародним досвідом: - сучасний аутсорсинговий контакт-центр - ефективні інструменти просування Ваших продуктів і послуг - вигідний аутсорсинг бізнес-процесів - якісний консалтинг по аутсорсингу комунікацій - повний пакет підтримки клієнтів Simply Contact гарантує високу якість за оптимальну ціну. Співпраця з нами - це просто, зрозуміло і вигідно.
Телеконтакт - міжнародний аутсорсинговий контакт-центр, який обробляє дзвінки, надає підтримку не голосового каналу, реалізовує проекти будь-якої складності. 20 років успішного досвіду, 18 майданчиків в 5 країнах, 2700+ робочих місць, 500+ компаній стали партнерами: банки, МФО, страхові компанії, рітейлери, онлайн-магазини. Власні підрозділи від найму до контролю якості роботи співробітників. Рішення в області програмування скриптів і онлайн-звітності, розробка додатків, навчальні програми, виділена інфраструктура. Телеконтакт - лідерство, надійність і якість Вашого бізнесу.
«Добробут» —медична мережа, яка успішно працює в Києві з 2001 року та надає широкий спектр медичної допомоги. Контакт-центр медичної мережі «Добробут» підтримує всі медичні заклади мережі щодо забезпечення комунікацій між ними та пацієнтами. Наші пріоритетні завдання: • скорочення часу очікування та запису пацієнтів на прийом; • оперативне надання інформації; • здійснення безперебійної роботи контакт-центру в режимі 24/7. За стандартами роботи контакт-центру спілкування з клієнтом має займати не більш ніж 120 секунд. Протягом цього часу координатор повинен вирішити поставлене завдання. Режим 24/7 Понад 100 ліній одночасного зв'язку 120 координаторів 120 секунд для вирішення питання клієнта
Міжнародна дослідницька компанія з управління і побудови Customer Experience. 4Service Group реалізували 2500+ комплексних проектів оцінки якості сервісу та поліпшення клієнтського досвіду «під ключ» в мережевих компаніях: банках, аптеках, ресторанах, АЗС, рітейл + державний сектор. 18 років експертизи в 52 країнах світу. «Живий» контакт-центр 4Service здійснив понад 100 000 результативних дзвінків з 100% реалізацією клієнтських запитів. Основні напрямки: Таємний дзвінок (Mystery Calling); Глибинне інтерв'ю (In-depth interview); Гаряча лінія; Телемаркетинг; Автоматичне обслуговування (IVR).