Компанія «Новітнє обладнання», відома під брендом INLIMITED, працює на ринку системної інтеграції понад вісім років, пропонуючи українським споживачам технологічні рішення, що сприяють цифровій трансформації, безпеці та автоматизації бізнес-процесів. Компанія є експертом у галузі інтелектуальної обробки Big Data, працює з рішеннями з аудіоаналітики, моніторингу відкритих джерел даних та відеоаналітики. INLIMITED перші в Україні створили та застосували в проекті акустичну модель української мови, і сьогодні, продовжуючи розвивати голосові технології, імплементує у контактних центрах та торгових мережах аналітичні рішення для оцінки та контролю персоналу, швидкої обробки запитів та кращого розуміння клієнтів.

ПАТ "Ідея Банк" працює на українському фінансовому ринку вже майже 30 років і входить до складу однієї з найбільших у Східній та Центральній Європі фінансових груп - Getin Holding S.A. Cтатутний капітал банку складає майже 300 млн. гривень, а Рейтингове агентство "Кредит-Рейтинг" вже декілька років поспіль підтверджує довгостроковий кредитний рейтинг Ідея Банку на рівні uaА із прогнозом стабільний. ПАТ «Ідея Банк» займає лідерські позиції в роздрібному бізнесі, активно здійснюючи кредитування та постійно впроваджуючи інноваційні продукти та послуги. На сьогодні банк посідає 31 місце в рейтингу НБУ серед інших 87 українських банків країни за розміром активів. А експерти фінансового ринку відзначають банк, як одну з найнадійніших банківських установ України.
Компанія НОВА АЙТІ мають величезний практичний досвід створення та підтримки контакт-центрів, надає професійні консультації по технологічним аспектам впровадження. НОВА АЙТІ продуктивно співпрацює зі світовими лідерами колл-центрової індустрії - Cisco, Omilia, Genesys, Verint, Zoom, Teleopti і ін. Компанія володіє унікальною експертизою по створенню голосових і чат ботів, а також є технологічним AppFoundry партнером Genesys, що дозволяє продавати розробки NovaIT в усьому світі. НОВА АЙТІ активно розвиваємо продукти, які розширюють функціональність рішень для комунікацій з клієнтами - це і дзвінки з сайту, обслуговування клієнтів в месенджерах (Viber, Whatsapp, Telegram, Facebook, WeChat) та ін.
Міжнародна дослідницька компанія з управління і побудови Customer Experience. 4Service Group реалізували 2500+ комплексних проектів оцінки якості сервісу та поліпшення клієнтського досвіду «під ключ» в мережевих компаніях: банках, аптеках, ресторанах, АЗС, рітейл + державний сектор. 18 років експертизи в 52 країнах світу. «Живий» контакт-центр 4Service здійснив понад 100 000 результативних дзвінків з 100% реалізацією клієнтських запитів. Основні напрямки: Таємний дзвінок (Mystery Calling); Глибинне інтерв'ю (In-depth interview); Гаряча лінія; Телемаркетинг; Автоматичне обслуговування (IVR).