Регуляторний комітет. Відповідає за формалізацію та методологію процесів, що формують роботу ВАКЦ та роботу з законодавчими органами щодо легалізації окремих аспектів ринку контактних центрів та створення сприятливого клімату для його розвитку.
Задачі Комітету
- Добірка законодавчих актів, що регламентують роботу галузі
- Розробка тематичних нормативних документів під замовлення (Положення функціональні, посадові інструкції, інше) / за запитом
- Ведення рубрики «Консультація експерта»
- Проведення спеціалізованих семінарів для менеджерів КЦ / «законодавче регулювання аспектів роботи КЦ»
- Добірка коментарів щодо законодавства в галузі обслуговування клієнтів.
- Співпраця з державними органами щодо розвитку та вдосконалення окремих аспектів в галузі обслуговування клієнтів та контактних центрів.
Керівник комітету – Шалига Тетяна, співзасновник інтерактивної бізнес-школи SCALE