20 серпня відбудеться тренінг «основи управління контактним центром. вхідна лінія»

20 серпня відбудеться тренінг «основи управління контактним центром. вхідна лінія»

20 серпня незалежний консультант Ірина Величко проведе дводенний тренінг на тему «Основи управління контактним центром. Вхідна лінія». Курс націлений на формування єдиного уявлення про роботу контактного центру, як з технічного, так і з управлінського боку.

Якщо ви не впевнені, що в контакт-центр вашої компанії легко додзвонитися, прагнете професійно застосовувати показники операційної ефективності, усвідомлюєте важливість планування роботи персоналу для досягнення бізнес-цілей – тренінг дозволить опанувати цими знаннями.

Учасники тренінгу будуть працювати над такими аспектами управління контактним центром:

  • Загальне розуміння роботи контактного центру
  • Базові принципи операційного управління
  • Система контролю показників в контакт-центрі
  • Принципи формування робочих змін
  • Принципи роботи відділу контролю якості

По закінченню курсу учасники зможуть самостійно планувати і відслідковувати необхідні для роботи показники відповідно до завдань компанії, оцінювати якість роботи операторів і вносити пропозиції щодо оптимізації роботи з аутсорсерами.

На тренінг запрошуються керівники контакт-центрів, супервізори і тімліди з обслуговування клієнтів, які прагнуть розвиватися і підніматися кар’єрними сходами. Детальніше про курс та реєстрація на захід доступні за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfUm_RRfWzPH56IjbdcMEL_JDXHJr8ud4JfS-PLzfAEQBvYuQ/viewform?vc=0&c=0&w=1