Смачний та розумний формат обміну досвідом! Цього разу запрошуємо вас до нас у гості в п’ятницю, 13 грудня. Ми не випадково вибрали для вас цей день, оскільки збираємось поговорити про корисний досвід помилок в роботі з персоналом, який є у АБСОЛЮТНО кожного керівника контактного центру:
- шукали одних, а знайшли інших (принципи формування профілю оператора),
- вони забагато хочуть (помилки систем мотивації),
- єдність та боротьба поколінь (вирішення труднощів взаємовідносин поколінь X, Y, Z),
- чому вони йдуть, не прощаючись? (проріхи системи адаптації персоналу),
та інші питання.
Щоб відновити енергію після робочого дня, цього разу будемо частувати вас… баношем 🙂
Зустрічаємо: м.Київ, вул.Назарівська 7-Б
Розпочинаємо: 16:30-19:00 (як сонце зайде)
Навчаємо та пригощаємо: 400 грн.
Зголодніли і мозком, і шлунком? Реєструйтесь та мерщій до нас!