Rbc group за підтримки вакц проводить вебінар на тему “аналіз роботи контакт-центрів”

Rbc group за підтримки вакц проводить вебінар на тему “аналіз роботи контакт-центрів”

27 серпня з 10:00 до 11:00 Компанія RBC Group за підтримки ВАКЦ проведуть вебінар на тему “Аналіз роботи контакт-центрів”. В ході заходу фахівці RBC Group демонструватимуть можливості нового аналітичного додатку, розробленого на базі BI-платформи Qlik.

Qlik Sense – революційний додаток для самостійної візуалізації і дослідження даних, призначений для окремих фахівців, груп і цілих підприємств. Рішення дозволяє швидко створювати поєднання візуальних уявлень, глибоко досліджувати дані, миттєво виявляти взаємозв’язки і розглядати можливості з будь-якої точки зору.

RBC Group підвищує конкурентоспроможність своїх клієнтів за допомогою впровадження сучасних систем бізнес-аналітики, інтеграції та управління даними, розширеної аналітики, машинного навчання та штучного інтелекту. На сьогоднішній момент компанія має в своєму розпорядженні потужної експертизою по продуктам Qlik Sense, QlikView, R, Qlik NPrinting і іншим. Вам варто відвідати вебінар, якщо ви

  • витрачаєте величезну кількість часу на збір даних з різних систем і підготовку звітів;
  • у вас відсутній повний контроль над поточною ситуацією в операційній діяльності контакт-центру;
  • ваші IT-фахівці перевантажені і не встигають реалізовувати завдання з оперативної підготовки звітності;
  • ви прагнете до більшої самостійності в роботі з даними.

Участь у вебінарі безкоштовна. Для реєстрації на вебінар пройдіть за посиланням: https://contact-center.tilda.ws/