20 серпня Supervisor “s Club проводить тренінг” Менеджмент для супервізорів: управління командою в умовах віддаленої роботи “. Для сучасного контактного центру актуально управляти командою в період невизначеності. Які при цьому підводні камені супроводжують дистанційне керування? Як контролювати і мотивувати персонал? На які показники звернути увагу, їх таргети та контрольні точки? Яка особливість зворотного зв’язку і оцінки якості в період карантину? Які психологічні особливості процесу управління? Ці та інші питання є актуальними для кожного менеджера Контактного центру. Ми пропонуємо вам тренінг, який створить фундамент для вашого професійного розвитку!
Програма тренінгу:
- «Віддалена робота» vs офіс: особливості циклу управління.
- “Домашній” тайм-менеджмент: ефективні інструменти організації робочого дня.
- KPI і основні показники ефективності КЦ.
- Психологія управління в умовах змін: адаптуємо стилі управління.
- Мотивація персоналу: системний підхід + Гейміфікація.
- Ефективний зворотній зв’язок: інструменти дистанційного та “face to face” зворотнього зв’язку.
- Чотири рівня особистої ефективності супервізора.
І все це з реальними кейсами та лайфхаками із різних сфер бізнесу.
Вартість участі у тренінгу: 2400 грн (у вартість входять кава-брейки і обід), для членів ВАКЦ знижка 10%
Місце проведення: м.Київ.
Увага! Кількість учасників обмежена у зв’язку із введенням Урядом спеціального режиму, пов’язаного із карантинними заходами.
Реєстрація: https://forms.gle/MhsYwhdTdzACcFF26