Аутсорсинговий контактний центр Сontactis підтвердив відповідність процесів компанії міжнародному стандарту PCI DSS. Компанія отримала відповідний сертифікат і відтепер має підтверджені гарантії безпечної роботи з картковими даними клієнтів.
Стандарт PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) розроблений міжнародними платіжними системами (Visa, MasterCard та ін.) і містить ряд вимог щодо безпечності зберігання і обробки даних власників платіжних карток в інформаційних системах компанії. Стандарт поширюється на інформацію про власників карток, незалежно від регіону емісії і використання.
Робота згідно стандарту зобов’язує компанію провести ретельну ревізію та розбудову інфраструктури і процесів. Необхідно сформувати і підтримувати безпеку мережі та ІТ-систем, забезпечити захист даних власників карток, підтримувати управління вразливістю на рівні архітектури даних. Стандарт також накладає вимоги забезпечити суворий контроль доступу і впровадити політики безпеки. Однак в результаті такої масштабної роботи компанія отримує потужну конкурентну перевагу і гарантії для потенційних замовників. “Безпека даних клієнтів наших замовників завжди буде для нас на першому місці. Шахраї не зможуть отримати дані про клієнтів, ми забезпечимо безпечне зберігання,” – коментує результати роботи співзасновник і СЕО Contactis Наталія Канюк.
ВАКЦ підтримує та сприяє стандартизації процесів контактних центрів, оскільки це завжди свідчить про гарантії якості обслуговування клієнтів. Завдання стандартизації і сертифікації для контактних центрів мають важливе значення як в аспекті економічної ефективності, так і в питаннях безпеки клієнтських даних. Контактні центри, які надають послуги аутсорсингу, особливо, що працюють на закордонні ринки, отримують важливу конкурентну перевагу, підтверджуючи ефективність і безпеку роботи з клієнтськими даними.