Турбота про клієнтські дані стає важливою конкурентною перевагою

Турбота про клієнтські дані стає важливою конкурентною перевагою

Аутсорсинговий контактний центр Сontactis підтвердив відповідність процесів компанії міжнародному стандарту PCI DSS. Компанія отримала відповідний сертифікат і відтепер має підтверджені гарантії безпечної роботи з картковими даними клієнтів.

Стандарт PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) розроблений міжнародними платіжними системами (Visa, MasterCard та ін.) і містить ряд вимог щодо безпечності зберігання і обробки даних власників платіжних карток в інформаційних системах компанії. Стандарт поширюється на інформацію про власників карток, незалежно від регіону емісії і використання.

Робота згідно стандарту зобов’язує компанію провести ретельну ревізію та розбудову інфраструктури і процесів. Необхідно сформувати і підтримувати безпеку мережі та ІТ-систем, забезпечити захист даних власників карток, підтримувати управління вразливістю на рівні архітектури даних. Стандарт також накладає вимоги забезпечити суворий контроль доступу і впровадити політики безпеки. Однак в результаті такої масштабної роботи компанія отримує потужну конкурентну перевагу і гарантії для потенційних замовників. “Безпека даних клієнтів наших замовників завжди буде для нас на першому місці. Шахраї не зможуть отримати дані про клієнтів, ми забезпечимо безпечне зберігання,” – коментує результати роботи співзасновник і СЕО Contactis Наталія Канюк.

ВАКЦ підтримує та сприяє стандартизації процесів контактних центрів, оскільки це завжди свідчить про гарантії якості обслуговування клієнтів. Завдання стандартизації і сертифікації для контактних центрів мають важливе значення як в аспекті економічної ефективності, так і в питаннях безпеки клієнтських даних. Контактні центри, які надають послуги аутсорсингу, особливо, що працюють на закордонні ринки, отримують важливу конкурентну перевагу, підтверджуючи ефективність і безпеку роботи з клієнтськими даними.