Контактні центри підвищують престиж професії оператора

Контактні центри підвищують престиж професії оператора

У сучасному суспільстві люди все частіше обговорюють вимоги до якості життя. Клієнти вимагають важливого обслуговування, повної інформації і швидкого вирішення проблеми. Компанії в свою чергу щосили прагнуть забезпечити це висока якість на першій лінії контакту з клієнтом і підвищують вимоги до кваліфікації, навичок і ділових якостей операторів.

Зростання кількості контактних центрів і зайнятого в них персоналу в Україні істотно зріс за останні десять років. Це загальносвітовий тренд. Наприклад, за деякими експертними оцінками, в сфері контакт-центрів в США зайнято 4% населення країни. В Україні позиція співробітника контактного центру також стає все більш затребуваною. Але до сих пір ринок стикається з ситуацією, коли роль оператора контактного центру сприймається як початкова, а значить не така значуща позиція в компанії. Бізнес розвіює цей міф!

Компанії вдосконалюють програми навчання, мотивації і підвищення лояльності для того, щоб залучити для роботи з клієнтами найкращих кандидатів. “Підняття престижу професії оператора – це давня і пріоритетне завдання для ринку. Ми співпрацюємо з представниками держави і з бізнесом, для того, щоб вивести професію оператора контакт-центру на рівний рівень з іншими шанованими в суспільстві професіями “, – розповідає Тетяна Шалига, президент ВАКЦ.

На завершення міжнародного свята Тижня контактних центрів, аутсорсинговий контактний центр “Телеконтакт” поділився відеоматеріалом, який розкриває цінність, багатогранність і досягнення професії співробітників контактного центру. “Співробітники, що першими зустрічають клієнта, готові до будь-яких складнощів в діалозі, жонглюють цілим арсеналом інформації про продукти компанії та розбираються в деталях – це воістину фундамент будь-якого бізнесу”, – ділиться думкою Юлія Рафальська, Директор з розвитку бізнесу компанії Телеконтакт. Дивіться відеорепортаж за посиланням і оціните складність роботи і досягнення колег!