Прихід весни завжди несе свіжі зміни, очікування оновлення та розвитку. Весна для медичної клініки Варта ознаменується також оновленням процесів і підходів в обслуговуванні клієнтів.
Інтерактивна бізнес-школа SCALE виступила партнером Клініки ВАРТА в проекті по редизайну системи обслуговування клієнтів. Піврічний проект націлений на повне реформування підходів в роботі з клієнтами і покликаний забезпечити приємне, комфортне і результативне обслуговування пацієнтів компанії і їх родичів.
“Медична сфера має особливу специфіку. Пацієнтам потрібні не тільки інформація і точність. Сучасна медична послуга нерозривно пов’язана з турботою, участю і комплексним підходом до вирішення проблеми. Тому комунікація з пацієнтами не обмежується спілкуванням з контакт-центром і консультацією лікаря, а триває по ходу проходження пацієнтом всього ланцюжка медичного обслуговування”, – розповідає про особливості проекту Людмила Сватко, заступник директора з розвитку Клініки Варта.
“Від телефонного дзвінка – до перебування пацієнта в апаратах складної медичної техніки, від підготовки на прийом – до хвилюючого очікування висновку лікаря. Такий складний і часто тривожний шлях клієнта медичного закладу. Тому всі процеси, технології та дії персоналу на кожному етапі повинні бути підпорядковані ідеї забезпечення комфорту і турботи. Такий комплексний підхід ми вибудовуємо, завдяки впровадженню пакету методологічних матеріалів, перебудові технологій і процесів, системи тренінгів та коучингу персоналу “, – коментує Тетяна Шалига, співзасновник SCALE, бізнес-консультант проекту.
ВАКЦ вітає перетворення підходів клієнтського обслуговування у канві клієнтського досвіду, що змінюється. Експерти ВАКЦ все частіше проголошують про трансформації процесів роботи з клієнтами. І ми пишаємося тим, що все більше галузей обслуговування включає у свої бізнес-стратегії удосконалення технологій роботи з клієнтами.