SCALE проводить редизайн клієнтського сервісу для клініки варта

SCALE проводить редизайн клієнтського сервісу для клініки варта

Прихід весни завжди несе свіжі зміни, очікування оновлення та розвитку. Весна для медичної клініки Варта ознаменується також оновленням процесів і підходів в обслуговуванні клієнтів.

Інтерактивна бізнес-школа SCALE виступила партнером Клініки ВАРТА в проекті по редизайну системи обслуговування клієнтів. Піврічний проект націлений на повне реформування підходів в роботі з клієнтами і покликаний забезпечити приємне, комфортне і результативне обслуговування пацієнтів компанії і їх родичів.

“Медична сфера має особливу специфіку. Пацієнтам потрібні не тільки інформація і точність. Сучасна медична послуга нерозривно пов’язана з турботою, участю і комплексним підходом до вирішення проблеми. Тому комунікація з пацієнтами не обмежується спілкуванням з контакт-центром і консультацією лікаря, а триває по ходу проходження пацієнтом всього ланцюжка медичного обслуговування”, – розповідає про особливості проекту Людмила Сватко, заступник директора з розвитку Клініки Варта.

“Від телефонного дзвінка – до перебування пацієнта в апаратах складної медичної техніки, від підготовки на прийом – до хвилюючого очікування висновку лікаря. Такий складний і часто тривожний шлях клієнта медичного закладу. Тому всі процеси, технології та дії персоналу на кожному етапі повинні бути підпорядковані ідеї забезпечення комфорту і турботи. Такий комплексний підхід ми вибудовуємо, завдяки впровадженню пакету методологічних матеріалів, перебудові технологій і процесів, системи тренінгів та коучингу персоналу “, – коментує Тетяна Шалига, співзасновник SCALE, бізнес-консультант проекту.

ВАКЦ вітає перетворення підходів клієнтського обслуговування у канві клієнтського досвіду, що змінюється. Експерти ВАКЦ все частіше проголошують про трансформації процесів роботи з клієнтами. І ми пишаємося тим, що все більше галузей обслуговування включає у свої бізнес-стратегії удосконалення технологій роботи з клієнтами.